Celleprøver av livmoren..

Tipsy34

Forumet er livet
Jeg fikk kjønnsvorter når jeg gikk gravid med snuppa i 2006.. jeg måtte da gjevnlig celleprøver der nede hvert halv år.. siste gang var for 2 uker siden ca.. idag fikk jeg en tlf av legen og sa at det var fortsatt forandringer i cellene mine, ( det har vert det hele tiden) og da sa hun at da ble jeg sendt videre til gynokolog for å videre ta vev prøve fra livmorhalsen min... er det noen andre her inne som har vert borti noe av det samme eller? SItter her liiivredd.. vil ikke fjerne livmoren min jeg[:(][:(][:(][:(][:(]

jeg har vært borti dette, (men jeg har ikke vært gravid da) var litt nærvøs når du ventet, fikk svar og måtte inn igjen og ta ta nye prøver... måtte ta en del prøver.. men det gikk heldivis bra da [:D]  og alt var helt fint. no er det vell gått 1år.. lurte på om jeg skulle gå til legen for og ta litt tester og sjekke at alt er som det skal... bare forsikkerhets skyld..

ORIGINAL: 78mod

jeg har vært borti dette, (men jeg har ikke vært gravid da) var litt nærvøs når du ventet, fikk svar og måtte inn igjen og ta ta nye prøver... måtte ta en del prøver.. men det gikk heldivis bra da [:D]  og alt var helt fint. no er det vell gått 1år.. lurte på om jeg skulle gå til legen for og ta litt tester og sjekke at alt er som det skal... bare forsikkerhets skyld..

Hm nei er ikke kjekt å vente slikt [:(] Har da fått en timeavtale den 10 denne mnd på sykehuset.. så håper at jeg slipper noe mer enn det, har ikke så veldigt lyst å fjerne noe i en så tidlig alder som jeg er.. er jo kun 25 år liksom[&o][8|] Men må man så man jo selfølgeligt, synest bare at det er så grueligt trist! Føler at jeg får så mye rart for tiden..må ha vert skikkeligt jævlige i det forriga livet mitt og får straffen nå virker det som,.,[:-]

Back
Topp