Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått time hos legen til å ta en celleprøve neste mandag! Noen som vet om dette innebærer økt risiko for SA?
Jeg har lovet meg selv og ikke være så hysterisk denne gang, men klarer ikke helt slippe bekymringene
Hmm.. jeg ringer legekontoret i morgen og hører om de har samme praksis her!Forrige graviditet fikk jeg beskjed om at det ikke var vits å ta celleprøve under graviditet fordi det forekommer celleforandringer under graviditet og celleprøven burde derfor tas 9 uker etter fødsel. Men usikker på om dette bare er noe min lege praktiserer eller om det er slik over alt.
Jeg har fått time hos legen til å ta en celleprøve neste mandag! Noen som vet om dette innebærer økt risiko for SA?
Jeg har lovet meg selv og ikke være så hysterisk denne gang, men klarer ikke helt slippe bekymringene
Takk, i like måteJeg skal også ta celleprøve denne måneden og er litt bekymret. Men som jeg har lest og folk sier her, så er det helt ufarlig. Lykke til!
Takk, i like måte