Celleprøve

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Kan jeg ta den mens jeg er gravid? Fikk purring på at jeg må gjøre dette snart...

Tror man kan ta det men at det ikke er noe vits eller noe? At man uansett er såpass "annerledes" nedi baby-regionen nå at man heller venter?

Dette er bare noe jeg har fått for meg, mulig jeg fabulerer

Man kan godt ta det tidlig i graviditeten :) I Tyskland er det standard som en del av første svangerskapskontroll.

Takk for svar!
Følte liksom at det var farlig å pirke for mye oppi der, men da går det jo sikkert fint da :)

Jeg tok det sist jeg var gravid, kommer til å ta det på første kontroll i uke 12 denne gangen også ;)

Det pleide i allefall å være vanlig å gjøre det på 12 ukers kontrollen før... altså 13+ år siden :P

Kan jeg ta den mens jeg er gravid? Fikk purring på at jeg må gjøre dette snart...

En av mine beste venninner er jordmor og hu fortalte meg at det er helt normalt å ta under svangerskap, og det er ingen risiko ved det[emoji1303][emoji5] har nemlig også fått purring [emoji12]

Jeg tok det sist jeg var gravid, kommer til å ta det på første kontroll i uke 12 denne gangen også ;)
Det pleide i allefall å være vanlig å gjøre det på 12 ukers kontrollen før... altså 13+ år siden :p
En av mine beste venninner er jordmor og hu fortalte meg at det er helt normalt å ta under svangerskap, og det er ingen risiko ved det[emoji1303][emoji5] har nemlig også fått purring [emoji12]

Takk dere! Da ber jeg om det på neste legetime :)

Dette var oppklarende for meg som har innbilt meg at det ikke var noe poeng å gjøre under graviditet [emoji85] sikkert ønsketenking fra min side da. Smart as.

Back
Topp