Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal til utvidet celleprøve i lokalbedøvelse den 3 januar. Pga celleforandring og positivt på virus. Jeg gruer meg veldig og redd for utfallet av prøven. Gleder meg til svare foreligger. Føler det er mye som bekymrer meg for tiden. Kanskje det er hormoner som gjør at jeg går å er bekymret for alt, er egentlig ganske positiv av meg.
Min venninne var nettopp inne av samme grunn. Det var ingenting galt der iallefall. Virustesten er ihvertfall litt trøblete; kjenner flere som har fått utslag på HIV-test (!!) i graviditeten, men som ikke har hatt det. Det skaper selvfølgelig panikk, men før du vet er det bare å senke skuldrene, for det er ingenting du får gjort med det.
God jul!
Jeg var ikke gravid når jeg tok de testene. Men som regel er det jo ikke noe galt bare mine hormoner som er helt på styr tror jeg. Hehe.. Var ikke slik sist graviditet.
Nei, nei, men det er jo ikke ofte man tar en HIV-test om en ikke er gravid Det er sikkert mange som har fått seg en støkk. Og venninna mi som fikk utslag på celleprøve var ikke gravid