Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 26 år, har ikke tatt celleprøve før. Bør jeg ringe lengen og eller vente til denne 6 ukerskontrollen?
Er det vanlig å gjøre dette mens man er gravid? Ble ikke gjort forrige gang jeg var gravid 2004.
Tok siste prøven i fjor sommer.
Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13
vi skal begynne å ta det fra vi er 25 år!Jeg er 23 og har aldrig tatt det. Er ikke den en alder man skal begynne med det?
vi skal begynne å ta det fra vi er 25 år!
men jeg har enda ikke vært og blir 27 år i sommer, men jeg har jo omtrent gått gravid siden jeg var 25 så jeg skal snakke med gynekolog i dag og tror jeg tar den på 6 uker kontrollen etter fødsel. det er igrunn 6 ukers kontroll jeg liksom skal på i dag etter jeg fødte aron, men tror ikke jeg skal la dem gjøre det i dag dersom dem ikke sier at det ikke er farlig
Jeg skal ta i april, må ta jevnlig for full påvist celleforandringer rett før jul
gynekologen sa i dag at jeg kunne vente til 6 ukers kontrollen etter fødsel, for i dag ville hun ta bakterieprøve og hun ville ikke ta begge på en gang.Det er nok ikke farlig. Jeg har forstått det som at det skal tas i begynnelsen av svangerskapet. Synes bare det va rart at legen ikke tok det opp på første kontroll.