Celleprøve, se kjønn?

Nybegynner90

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Skal ta celleprøve på sykehuset på tirsdag (oppfølging etter konisering i des 18). Har såå lyst å spørre om han også kan se med ultralyd? Ønsker å høre hjerteslag ❤️
Er det mulig å se kjønn nå? Er 14+2 på tirsdag når jeg har time.
Er det innafor å spørre? :angelic:
 
Skal ta celleprøve på sykehuset på tirsdag (oppfølging etter konisering i des 18). Har såå lyst å spørre om han også kan se med ultralyd? Ønsker å høre hjerteslag ❤️
Er det mulig å se kjønn nå? Er 14+2 på tirsdag når jeg har time.
Er det innafor å spørre? :angelic:
Vi var på privat ultralyd 14+3 og fikk vite kjønn :) Er det gynekolog du skal til? Er jo ikke alle som er like gode på det/ønsker å si det :p Men kan det skade å spørre? :woot:
 
Vi var på privat ultralyd 14+3 og fikk vite kjønn :) Er det gynekolog du skal til? Er jo ikke alle som er like gode på det/ønsker å si det :p Men kan det skade å spørre? :woot:
Skal til samme gynekolog som hadde tidlig ultralyd, så håper jo han kan det han driver med :hilarious:
 
Det ble absolutt være mulig. Jeg fikk vite kjønn på tul i uke 11+4. Håper han sjekker for dere :smiley-bounce012
 
Skader ikke å spørre :D Krysser fingrene for deg. Jeg har UL i morgen 13+2 og har ett ørlite håp jeg også :rolleyes:
 
Wow!! Så tidlig. Vi har time 11+6, håper vi og ser det :D
Ja, jeg hadde ikke noe forventninger om å få vite det da, men gyn holdt på i flere minutter for å forsikre seg om at det ikke var navlestrengen hun så. Så det var gøy. Det stemmer bra med min følelse av at det er gutt og❤
 
Vellykket TUL, alt sto bra til med den lille gutten i magen, var for fult i gang med morgengymnastikken når vi tittet på han i morges :D:Heartblue

Hvordan gikk det med deg i dag :Heartred?

Ååå så koselig! Gratulerer med gutt i magen :love017 Er enda en time til jeg har timen min :woot:
 
Fortell hvordan det gikk da? :D

Vellykket TUL, alt sto bra til med den lille gutten i magen, var for fult i gang med morgengymnastikken når vi tittet på han i morges :D:Heartblue

Hvordan gikk det med deg i dag :Heartred?

UL gikk fint :love017 Baby var aktiv og turnet rundt, så herlig å se ❤ Men han ville ikke si noe om kjønn :rolleyes: Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til OUL om en mnd.
 
Jeg tok celleprøven på tirsdag, og gynekologen sa selv at vi skulle ta ultralyd etterpå, så jeg slapp å spørre selv :happy: baby låg med rumpo "feil vei", så det var ikke mulig å se kjønn. Men alt annet var fint ❤️
 
Back
Topp