celleprøve og graviditet

frkbby92

Flørter med forumet
Hei. Jeg tok en celleprøve når jeg var på tul, ca 7uker.. fikk svar at jeg hadde celleforandringer å fikk ny time, ca 1 mnd etter de tok forrige prøve! nå er jeg kjemperedd.. hva gjør de? vet de må ta ny prøve men jeg får jo ikke gjort noe før evenutelt baby er ute? ååååh som jeg går å engster meg :(
 
Er vanlig med celleforandringer i svangerskapet, så du kan være heldig at de er vekke etter svangerskapet, det taes ny prøve en liten stund etter fødsel også ser de om det då må gjøres noe :)
 
Jeg har også hatt celleforandringer. Trenger ikke være noe farlig i det hele tatt. Du har nok fått time så tett på igjen siden du er gravid. Jeg fikk ny time 6 måneder senere, var ikke gravid
 
Aah, ok! Nå som jeg er gravid engster jeg meg for alt merker jeg, skikkelig slitsomt :(
 
Aah, ok! Nå som jeg er gravid engster jeg meg for alt merker jeg, skikkelig slitsomt :(

Er sånn når hormonene er på uvante nivåer! Alt skal tenkes igjennom og uroe seg for. Desverre.. men er greit å ha i bakhodet at det er stort sett hormoner, og ikke deg :happy:
 
Jeg hadde også celleforandringer sist svangerskap, etter svangerskapet var alt i orden heldigvis. [emoji846]
 
Back
Topp