Celleprøve å biopsi etter fødsel

supermom

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Hei!

har vært å tatt celleprøve å biopsi nå 3 mnd etter fødsel, gjorde også dette 3 mnd før fødsel pgr av celleforandringer

Sist kjente jeg lite med veldig lite blødning etterpå men denne gangen var det veldig vondt å jeg blør som en kraftig mensen 2 dager etterpå.

Noen som har gjort dette ? Lurer på om det er fordi jeg har født ?

Da jeg tok biopsi blødde jeg som etter renselse. Ringte sykehuset, de la meg inn for natten og stoppet blødningene. Måtte koniseres etter biopsien, og da blødde jeg like fælt, måtte inn i narkose igjen for at de skulle stoppe blødningen da. Var helt frisk, ingen kreft eller noen komplikasjoner etter det. Men har tydeligvis lettblødende livmorhals? Hvis du blør mye så ville jeg tatt kontakt med gyn eller sykehuset, siden det er fredag kveld. Jeg blødde ut to nattbind i løpet av en halvtime.

Kan være de har truffet et blodkar. Jeg blødde klumper på strl med knyttneven min etter konisering, spruta blod til slutt og jeg satt i mitt eget blod i badekaret. :confused: ringte ambulanse da jeg nesten svimte av til slutt og måtte k narkose samt få to poser med blodoverføring. Ring legevakt om du syntes det blør mye så det evt ikke plutselig blir kritisk.

Jeg tok nylig biopsi, og de sa jeg burde ta på et bind da jeg antakelig ville blø en god del etterpå. Det kom bare noen dråper, men var tydeligvis normalt å blø en del.

Tok akkurat vevsprøve av livmorhalsen pga mistanke om celleforandringer.
Blødde som ved mensen i 2 dager, så var det brun utflod i et par dager før det var over.. så det varte vel tilsammen en liten uke.
Hørest normalt ut det du beskriver :)

Takk for svar :-)

Har fremdeles blødning å smerter.
Ringer gynekologen i morgen om det blør like mye :-)

Fant du utav det? Jeg blødde mye like etter biopsi, men det ga se litt i løpet av noen timer. Deretter som vanlig mens et par dager, før det stoppa helt. Alle gyn jeg har vært hos sier jeg har lettblødende livmortapp. Ikke født da, vet ikke om det innvirker på noen måte.

Back
Topp