Celleforandringer og gravid

Little Jo

Flørter med forumet
Hei,

jeg er helt ny her inne, og har etter mye om og men funnet frem til rett gruppe . (Håper jeg...)
I januar i år besluttet vi å forsøke å bli gravide, vi ønsker barn, og regnet med at det ville ta litt tid. Det gjorde det ikke. Det som tok lengst tid, var ventetiden til gynekolog for å få fjernet min gode trofaste gamle venn kopperspiralen...
Jeg ble gravid ved første eggløsning uten prevensjon, og er ganske, ikke litt, satt ut.
det ble også tatt en celleprøve av livmorhals, som viste unormal celledeling, og nye prøver er tatt. I morgen får jeg svar på de prøvene.
Det ble mye på en gang, jeg er jo ikke så ung lenger heller, sånn ut fra et reproduksjonssynspunkt...

allikevel tenker jeg nå at vi er veldig heldige, vi blir gravide, og det er ingen selvfølge!
 
Gratulerer og velkommen hit!! Håper de bare gjør jobben sin godt og at alt er bra når du får svar imorgen:)
 
Lykke til håper alt er ok, :thumleft
 
Husk og optatere oss håper at det er ikke no alvorligalvorlig
 
Lykke til! :) var igjennom det samme selv i november. Venter spent på oppdatering fra deg i morgen! :)
 
Lykke til og velkommen inn hit.
 
Grattis :) Forrige gang jeg var gravid tok ikke legen celleprøve da jeg var på første kontrollen. Det virker som det er ganske forskjellig fra lege til lege, men grunnen til at han valgte å ikke gjøre det på gravide, var for at gravide har celleforandringer hele tiden uansett. Så alt er sikkert helt på stell!!
 
Det var celleforandringer grad tre, må opereres, men det blir satt i bero til etter fødsel, jeg skulle ikke bekymre meg, skal til kontroller hos gynekologen hver tredje måned. Fikk beskjed om å kose meg med tiden fremover :)
 
Back
Topp