Celleforandringer noen?

Muligspire

Forelsket i forumet
Mistenker celleforandringer og lurer på om noen andre har vært igjennom dette? Fikk igjen mensen 2mnd etter fødsel, fullammet til 7mnd. Startet med minipiller ved 6uker, og bruker de fortsatt.. Har mer eller mindre blødd/kommet grums siden mensen kom tilbake. (Ca 9mnd) Har hatt en periode på 2mnd med "normal" syklus, så normalt som det kan få blitt før det bar i vei med nye og mye uregelmessige blødninger. Føler meg småsvimmel og litt slapp, men har nå en legetime som venter midt i mai. Mistenker at det er noe "krøll" oppi der ettersom pillene en periode ga vanlig suklus igjen før det ble tull. Har vært veldig pertentlig med å ta de til samme tid. Er det noen som har vært igjennom lignende som kan dele erfaringer med meg?

Kan høres ut som om du ikke tåler minipiller. Jeg opplevde det samme på psprøyte og pstav, og det er det samme som i minipillen. Gikk over når jeg sluttet med det.

Høre ut som du reagerer på pillene.. Har ikke hørt om noen som har reagert/merket symptomer på celleforandringer.. Men er jo bare å ta en test :) satser på den er negativ ;)

Tusen takk for svar! :-) Skal til fastlege i overimorgen, og skal ihvertfall bytte prevensjon for å si det sånn..

Back
Topp