Celleforandring - livmorhalskreft...

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som har vært igjennom en laserkonisering i forbindelse med celleforandringer?'

Lurer på om det eventuellt er noen bivirkninger etter en sånn operasjon...?

kan ikke hjelpe.... svigerinna mi skulle likevel steriliseres så de skar ut en del i steden... så NÅ kan hun hvertfall ikke få flere barn[:D][:)]

Ja, skal foregå i lokalbedøvelse..

Men fyttikatta gruer meg altså.. spesielt til sprøyta de skal sette.. og den inneholder faktisk adrenalin!!

Takk takk[;)] Har gjort et inngrep før.. men da bare hos vanlig gynekolog.. og kan underskrive på at den sprøyta er i alle fall ikke noe behagelig.. men resten av inngrepet gikk greit da...

ORIGINAL: snupsemamma

ORIGINAL: Fridasinmamma

Men fyttikatta gruer meg altså.. spesielt til sprøyta de skal sette.. og den inneholder faktisk adrenalin!!

Jeg har aldri fått gjort inngrepet, men jeg jobba på gyn/føden i flere år, og ut fra det jeg har hørt fra pasienter og leger så er det ingenting å gruve for[:)][:)] 
Masse lykke til i hvert fall!!

Men da vet du kanskje dette da? De skriver i brevet til meg.. som sikkert er et standard skriv at de har undervisningsansvar for studenter og at jeg må være forberedt på at det kan være studenter til stede.. men det kan jeg nekte ikke sant? Har ikke lyst  til å ha flere enn nødvendig til stede jeg.....[8|]

Jeg gjorde det inngrepet i sommer, men hadde full narkose. Aner ikke hvorfor[8|] Men de fjerna en god del...
Blødde litt noen dager etterpå, men ellers ingen bivirkniner.
Men om jeg blir gravid igjen må jeg til sykehuset i uke 11-12 for vurdering om å sy igjen eller sette ring på livmorhalsen, pga den muligens er for kort.

Jeg har aldri fått gjort inngrepet, men jeg jobba på gyn/føden i flere år, og ut fra det jeg har hørt fra pasienter og leger så er det ingenting å gruve for[:)][:)] 
Masse lykke til i hvert fall!!

Men da vet du kanskje dette da? De skriver i brevet til meg.. som sikkert er et standard skriv at de har undervisningsansvar for studenter og at jeg må være forberedt på at det kan være studenter til stede.. men det kan jeg nekte ikke sant? Har ikke lyst  til å ha flere enn nødvendig til stede jeg.....[8|]

Det kan du helt sikkert nekte! De er jo der bare for å observere, så da er det bare å sende dem på gangen [;)]

He he, om jeg tørr[;)]

Back
Topp