Cella

liv09

Elsker forumet
Lenge siden eg har "sett" deg her inne! Tenkte faktisk på deg i stad og tenkte at eg måtte etterlyse deg[;)] Ville bare fortelle deg at eg har ikke glemt deg!! Har bare vært litt mye på pinnene og litt for liten tid i det siste. Men det kommer, det kommer[;)]

Hei, hyggelig å bli "etterlyst"! Jeg er ikke så mye her inne lenger, døgnet har ikke nok timer til alt som skal gjøres. Prøver å titte innom,men er ikke alltid jeg har tid til å skrive noe. Er jo i full jobb igjen og har unger, hest, hund og mann så hvis noen har timer til salgs så kjøper jeg gjerne[;)]..... Ang strikking, den som venter på noe fint, venter aldri for lenge[;)][;)].......Ta den tiden du trenger, blir jo utrolig moro å få dem når du er klar! Gleder meg! Står det bra til med dere? Marcus Elias begynner vel å bli stor han og nå tenker jeg!

Ja han vokser skummelt fort syns eg! Eller han er jo ikke så veldig stor da, en egentlig en liten pjokk. Men det er mer det utrolige utviklingen som skjer for tiden som er skummel[8D] Regner med at eg er ikke alene om å føle det slik. Har Gardar begynt i barnehage nå da?
Eg har begynt å jobbe nå eg og og kjenner at det ikke er så lett å få tida til å strekke til så eg er også ganske mye mindre her inne nå. Eller eg prøver å kikke inn hver dag, men ikke alltid eg har tid til å svare på noe særlig av tråder.

Gardar begynner i bh ca 1. juni. Pappaen hadde permisjon frem til 3. mai og så ordner det seg med friuker og avspasering og ferie frem til bh- start. Er ME i bh eller hvordan ordner dere det? Ja, utviklingen er nesten skremmende! Nye ting skjer nesten hver dag!

ORIGINAL: cella

Gardar begynner i bh ca 1. juni. Pappaen hadde permisjon frem til 3. mai og så ordner det seg med friuker og avspasering og ferie frem til bh- start. Er ME i bh eller hvordan ordner dere det? Ja, utviklingen er nesten skremmende! Nye ting skjer nesten hver dag!

Han begynner i barnehagen 1. august. Eg har hatt halvannen måned ulønna perm før eg begynte å jobbe. Nå jobber eg 80% så eg er hjemme en dag i uka, pappaen har 60% pappaperm og er hjemme 3 dager og så er han hos bestemor en dag i uka. Slik klarer vi oss til godt ut i juni. Da skal eg ha ferie i 5 uker, et par av dem alene, og mannen skal ha 4 uker og 1 av dem alene. Slik får vi puslet oss fram til barnehagestart[8D] Ikke lyst å sette han til dagmamma for så kort tid!

Back
Topp