CELENE!

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Gratulerer så mye [:D]
Dette var en fin overraskelse ja [:)]

Håper du og alle andre her inne får en fin graviditet!!

snike snuppa!

holder det her til jeg har passert de hellige 12 ukene...
håper jeg greier det :)

alt bra med Dragefamilien?

ORIGINAL: Celene

snike snuppa!

hihi... ja må jo snike når du sa til toffen at du hadde svart henne i en tråd her inne.. hihi..
Blir rart å ikke skulle være på samme terminforum med samme termindato da [;)]

Dragefamilien er på ferie om dagen... er husløse frem til 17.august siden vi skal leie i ett nytt hus sørpå [;)]
Er i Moss om dagen så om dere vil ta dere en tur lørdag eller søndag er dere hjertelig velkomne!!

Alt bra med dere?

ORIGINAL: Dragemamma

ORIGINAL: Celene

snike snuppa!

hihi... ja må jo snike når du sa til toffen at du hadde svart henne i en tråd her inne.. hihi..
Blir rart å ikke skulle være på samme terminforum med samme termindato da [;)]

Dragefamilien er på ferie om dagen... er husløse frem til 17.august siden vi skal leie i ett nytt hus sørpå [;)]
Er i Moss om dagen så om dere vil ta dere en tur lørdag eller søndag er dere hjertelig velkomne!!

Alt bra med dere?

Hahha trodde du hadde lukta lunta før det :) Ellen_ lukta lunta dagen etter... hun er ei ekte snikesnuppe :)

Jeg får se om jeg greier meg gjennom svangerskapet uten deg og vår felles skjebne, du greide deg jo uten meg med Saga lille.. så kanskje jeg kommer gjennom med mr/mrs X.

Men formen er heller skrall- kaster opp, kvalm, trøtt... men vet jo at vi kommer gjennom og Mannen er vidunderlig. Han fikser hus, lager mat, vasker tøy og er verdens beste pappa... *Happy*

Tenkte på dere, da testen lyste dobbelt... du greide det jo lenge før meg, så her er det bare å bite tenne sammen.

ORIGINAL: Ihne

Åh, gratulerer så masse, koselig å lese[:D][:D]

Måtte inn og snoke her jeg nå og, etter å lest det i tråden til toffen[8D][;)]

snike frøken ;)

takk takk... nå er det som sagt tidligere bare å stå av den verste kvalmen... så ska jeg være super fornøyd :)

Back
Topp