SillyDilly
Forumet er livet
Er det ikke sånn at når det skjer STORE endringer i livet ditt så skal du inn her og fortelle om det kanskje? JO! Så jeg vil vite alt, og det nå![:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tutta80
spent[:D]
ORIGINAL: Looney
Hun er i allefall forlovet[:D][:D]
ORIGINAL: Cecilie*
He he....er det sånn det funker ja Silje[;)] Er vel ikke så mye og fortelle, men stemmer at jeg fikk ring på fingeren min i helgen Vi var i bryllup i Hamar i helgen, også fridde han da vi kom tilbake til hotellet. Noe mer enn det får dere ikke vite[;)][:D][:D] Snakker om bryllup sommeren 2012, må få spart litt penger først[;)]
ORIGINAL: SillyDilly
ORIGINAL: Cecilie*
He he....er det sånn det funker ja Silje[;)] Er vel ikke så mye og fortelle, men stemmer at jeg fikk ring på fingeren min i helgen Vi var i bryllup i Hamar i helgen, også fridde han da vi kom tilbake til hotellet. Noe mer enn det får dere ikke vite[;)][:D][:D] Snakker om bryllup sommeren 2012, må få spart litt penger først[;)]
Jasså det er mer juicy details her med andre ord? Skal sjenke deg på vin og få alle detaljer jeg! Haha.. Ååå så kos![:D][:D] DErfor han gledet seg sånn når vi snakket med han på fre[8D] Og han som var så kjekk med ny hårfrisyre og alt da! Nei detta var morro Cecilie! [:)]
ORIGINAL: DeLady
Gratulerer [:D] [;)]