*cecilie

SillyDilly

Forumet er livet
Er det ikke sånn at når det skjer STORE endringer i livet ditt så skal du inn her og fortelle om det kanskje? JO! Så jeg vil vite alt, og det nå![:D]

Nå vil jeg også vite det!! Hva da, hva da? [:D][:D]

Hun er i allefall forlovet[:D][:D]

spent[:D]

ORIGINAL: tutta80

ORIGINAL: tutta80

ORIGINAL: Looney

Hun er i allefall forlovet[:D][:D]

Kommer du og ødelegger da[8D][:D] Haha.. Vil vite hva som skjedde osv osv! Tenk så¨dårlig og ikke komme inn her og fortelle oss a?

Ja??? Vi venter i spenning!!![;)][:D]

He he....er det sånn det funker ja Silje[;)] Er vel ikke så mye og fortelle, men stemmer at jeg fikk ring på fingeren min i helgen Vi var i bryllup i Hamar i helgen, også fridde han da vi kom tilbake til hotellet. Noe mer enn det får dere ikke vite[;)][:D][:D] Snakker om bryllup sommeren 2012, må få spart litt penger først[;)]

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

gratulerer så mye, så koslig da[:)][:)]

Gratulerer så mye! Så koselig å høre! [:D][:D]

ORIGINAL: Cecilie*

He he....er det sånn det funker ja Silje[;)] Er vel ikke så mye og fortelle, men stemmer at jeg fikk ring på fingeren min i helgen Vi var i bryllup i Hamar i helgen, også fridde han da vi kom tilbake til hotellet. Noe mer enn det får dere ikke vite[;)][:D][:D] Snakker om bryllup sommeren 2012, må få spart litt penger først[;)]

Jasså det er mer juicy details her med andre ord? Skal sjenke deg på vin og få alle detaljer jeg! Haha.. Ååå så kos![:D][:D] DErfor han gledet seg sånn når vi snakket med han på fre[8D] Og han som var så kjekk med ny hårfrisyre og alt da! Nei detta var morro Cecilie! [:)]

Gratulerer så mye! Guriland så moro, og spennende! [:)][:)]

Takk takk alle sammen!![:D][:D]

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: Cecilie*

Jasså det er mer juicy details her med andre ord? Skal sjenke deg på vin og få alle detaljer jeg! Haha.. Ååå så kos![:D][:D] DErfor han gledet seg sånn når vi snakket med han på fre[8D] Og han som var så kjekk med ny hårfrisyre og alt da! Nei detta var morro Cecilie! [:)]

Hihi....han er alltid kjekk Silje![;)][:D] Men ja, det var veeeeldig kos!! Har jo hintet en stund[:D][:D]

ORIGINAL: DeLady

Gratulerer [:D] [;)]

ORIGINAL: Skrållan

Gratulerer så mye, så koselig! [:D][:D]
[:)]

Back
Topp