cd

cathrine2

Gift med forumet
jonas har fått sin første cd[:)] en dobbelcd med alle de kjente barnesangene.. ser ut som han koser seg skikkelig når jeg setter den på... men mamma begynner å bli skikkelig lei hehe[8D]  

er d noen av deres som liker musikk??? eller er d  noe annet som opptar babisene deres??

Så koselig med barnesanger[:)]
Jeg har egentlig vært alt for dårlig til å sette på musikk for han. Skal bli flinkere nå[:D] 
Hos oss er det en grønn giraff som er det store om dagen. Den kan han ligge å ha lange samtaler med[:D] Ellers er produktene fra Goboken skikkelig stas. Er vel pga de fine fargene, tenker jeg

Så koselig da!!
Ikke noe flink til å spille musikk til henne jeg heller, for vi har ikke anlegg i stua nå. Og jeg gidder ikke bruke dvd spilleren.
Pappa`n pleier å spille musikk for hennen fra data`n da og det liker hun. Men det er ikke barnesanger akkurat [:D]

Hun er veldig opptatt av en slags grønn lekeslange med røde ører fra Lego Explorer om dagen. Den er superfestlig.. he he

Tro det eller ei, men mi er eier av en cd box med 40 Mozart cder..... ho blir så rolig av klassisk....
Men går også mye i svisj musikk, da er det så armer og bein går som trommestikker, og noen ganger høres det ut som ho prøver å synge med....[;)]

Har ikke lagt merke til at hun bryr seg om musikken rundt henne... hører alltid på musikk i bilen eller hjemme! Men det kommer vel! Eller så er det bare jeg som er dårlig til å legge merke til det!

Heike er også veldig glad i musikk, spesielt å bli sunget for... Det eneste han ikke liker er når jeg synger refrenget til den madrugada og ane brun sangen, da begynner underleppa å dirre, åsså starter han å gråte.. Merkelig gutt[:D].

Back
Topp