Ccmil

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hvordan går det med deg? Får tidenes kuleste barn samme fødselsdato?;-)

Her ble lillemor født rundt 9.20 i morges, ble litt drama på slutten da lillemor måtte ut fort til slutt, men alt gikk helt fint med henne.. Jeg ble sydd i over en time etterpå og mistet en god del blod så ble en del drama ettepå også.. Har brukt dagen til å kose med lille og prøve å komme til heltene... Følte slutten på fødselen ble ganske traumatisk, skal få skrevet litt mer når vi kommer hjem til uka!

Her ble lillemor født rundt 9.20 i morges, ble litt drama på slutten da lillemor måtte ut fort til slutt, men alt gikk helt fint med henne.. Jeg ble sydd i over en time etterpå og mistet en god del blod så ble en del drama ettepå også.. Har brukt dagen til å kose med lille og prøve å komme til heltene... Følte slutten på fødselen ble ganske traumatisk, skal få skrevet litt mer når vi kommer hjem til uka!
Gratulerer så mye:-) Trist at det ble så traumatisk! Håper du/dere får jobbet dere gjennom det! Kos dere masse med gullet <3

Gratulerer så masse!

Gratulerer så mye :) Håper du får en god samtale om fødselen med jordmora, så du får bearbeidet opplevelsen før du reiser hjem.

Gratulerer så mye :) håper alt går bra etterhvert :)

Markus <3 Mina

Gratulerer så mye!
Håper du får en god samtale med jordmor før hjemreise. Viktig å få bearbeidet det tidlig.

Gratulerer så mye Ccmil!! Det er jammen godt man ikke vet på forhånd hvordan fødselen blir.. Håper alt går bra med deg nå, og at det ikke har fått satt for dype spor. Gutten min ble tatt med vakuum, og jeg merker jeg er langt mer urolig for fødsel nå enn jeg var sist..

Ja, greit man ikke vet hva som skjer på forhånd ja! Skulle ha samtale med jordmor i dag, men hun var vikar fra Danmark og måtte plutselig reise hjem i dag, så da ble det ikke noe av det... Menmen... Det går mye bedre i dag da :) koser meg med lillemor og etter å ha fått to poser blod i går kveld/natt er formen mye bedre i dag :) herlig!!!

Ja, greit man ikke vet hva som skjer på forhånd ja! Skulle ha samtale med jordmor i dag, men hun var vikar fra Danmark og måtte plutselig reise hjem i dag, så da ble det ikke noe av det... Menmen... Det går mye bedre i dag da :) koser meg med lillemor og etter å ha fått to poser blod i går kveld/natt er formen mye bedre i dag :) herlig!!!
Så godt å høre at det går bedre:-) Har vært så bekymret for deg...

Gratulerer så mye!! :) :) Godt å høre at det går bedre med deg nå, kos dere og nyt denne fantastiske tiden! :)

Back
Topp