CBD eggløsningstest!!

nøffenaff

Forelsket i forumet
I går kveld fikk jeg smilefjes. Kan disse vise feil? Eller kan jeg stole på det smilefjeset?
Testet også på morgenen i går, da var det bare en runding.
Testet igjen i dag, ikke noe smilefjes.
Går LH økningen over så fort?
Har aldrig brukt de digitale før, så ble litt forvirret:-/
Har ringt inn til sykehuset for å gi beskjed om at jeg har fådd positiv ELtest, hun jeg pratet med ble nermest sur fordi jeg ikke hadde testet på morgenurin, fikk heller ingen beskjed om å teste på morgenurin da jeg var på UL.
(Jeg har jo jort det) men tester på ettermiddagen og kvelden også. For å være sikker på at jeg ikke mister å få EL påvist på test.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har du testet negativt alle de andre gangene føre den positive igår ettermiddag også..?

Har testet negativt på alle bortsett fra den i går kveld.

Syns jeg hørtes merkelig ut.. Men å teste flere ganger om dagen er ikke nødvendig :) Tester du positivt skal det være slik i overkant av et døgn, så kan nok heller være at det er testen det er noe galt med? Jeg bruker bare digital selv for å være sikker, og har ikke erfart noe slikt. Men de gangene jeg har testet positivt på en dag som ikke klaffer med åpningstidene på klinikken har de bedt meg teste følgende dag også siden det KAN forekomme at det blir positivt da også. Utover det har jeg fått beskjed om å teste på morgenurin og til samme tidspunkt hver dag for å unngå feiltolkninger :)

Fryseforsøket ble avbrutt :-( siden det ble mye usikkerhet fra hvilken dag de skulle regne fra i og med at jeg hadde fått positiv ELtest i gårkveld.
:-(
Har lest at LH-toppen kan være veldig kort hos noen. Så har tenkt at det kanskje er det hos meg. Siden jeg fikk smilefjes i gårkveld i 21:15 tiden, og bare en runding imorges rundt 9-0930 tiden. Jeg tenkte ikke å teste flere ganger siden det står i bruksanvisningen at man ikke trenger det. Men gjorte det alikevell.
Jeg fikk desverre ikke den informasjonen fra klinikken, noe som har endt med at dette ble avbrutt :-(
Men skal huske det til neste gang! Føler jeg må finne ut alt selv når det gjelder dette, å sitter her å er rimelig frustrert..
Skulle egentlig ha hormoner til dette fryseforsøket, men de hadde ikke sendt meg medisiner (bor langt unna klinikken) så det ble tatt en besluttning på at jeg skulle gjøre det i naturlig syklus. Litt dårlig opplegg synes jeg mtp dette. :-/

Back
Topp