Cb ukeindikator

Kiril

Flørter med forumet
Har tatt denne på ikm dagen og i dag . Den viser 1-2 uker altså 3-4 uker gravid. Men er 4+3 i dag... Når skal den forandre seg til 2-3 sånn ca? Har hatt "blindt egg" (fosteranlegg men uten foster) så er så nervøs, da var den 1-2 helt til jeg var 7 uker på vei


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har tatt denne på ikm dagen og i dag . Den viser 1-2 uker altså 3-4 uker gravid. Men er 4+3 i dag... Når skal den forandre seg til 2-3 sånn ca? Har hatt "blindt egg" (fosteranlegg men uten foster) så er så nervøs, da var den 1-2 helt til jeg var 7 uker på vei


Sent from my iPhone using BV Forum
Akkurat de samme her!! Fikk 1-2 på onsdag og samme i går. Er også 4+3. Så denne dytter jeg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lar være å ta denne med ukeindikator for å sleppe å bli bekymret. Hcg er jo så individuelt at jeg vil ikke bli bekymret om jeg tar en og det ikke stemmer med hva det står på esken eller noe


♡02.03.2015♡
 
Jeg driver også med det samme (at man ikke bare kan slappe litt av..). Fikk 1-2 uker fredag og i dag, når jeg etter kalenderen skal være 4+4 omtrent. Men har hatt litt ustabil syklus de siste månedene, så prøver å forsikre meg selv om at jeg kan være noen dager kortere på vei enn jeg tror.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tror jeg leste en plass at hcg nivået også kan variere litt, så derfor kan den vise feil :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
støtter denne, kjøpte 2 a1 tester lørdag.tok ene da og neste mandag for bare å se at hcg stiger.fikk 1-2 uker mandag og lørdag--blir jo redd etter sa sist.billigstrimmel tester er svake

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da jeg hadde BO fikk jeg både 2-3 og 3+ på ukeindikatoren så tror ikke du skal se på det.. Bare slapp av og ta ul istedet :) hcg-nivå er så forskjellig også


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja tenkte å bestille time hos ul, man får vell det gjennom sykehuset når man har hatt det ...
Siste mndne har kroppen hatt det litt vanskelig å slippe egget så har hatt positiv (digital) el test 2 ganger på en syklus så kan godt være el var noen dager senere men som dere sier så stemmer det jo at hcg er veldig varierende ...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
TImageUploadedByBV Forum1404667183.257141.jpg
Tok en ny vanlig cb i dag hehe
Den var sterkere enn for noen dager siden så hcg stiger hvertfall da :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
TVis vedlegget 67631
Tok en ny vanlig cb i dag hehe
Den var sterkere enn for noen dager siden så hcg stiger hvertfall da :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Liker det jeg ser :) mine bt blir sterkere og sterkere også :) tror ikke den kan bli stort sterkere nå :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tok en ny med ukeindikator i ettermiddag, den sa 2-3. Så det stiger hos meg også. Godt å vite, selv om det ikke er noen garanti.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg skal og ta en ny med ukeindikator i dag siden jeg er 5 uker på vei :):) :)
Er litt redd at den enda skal vise 1-2 uker...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er store variasjoner på hcg hos gravide kvinner, så legger ut denne tabellen og litt tekst (hentet fra Lykkelitens innlegg på før svangerskapet).

upload_2013-12-15_15-33-39-png.43574


Først og fremst er denne tabellen veldig fin (http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single). Den viser hcg nivå hos kvinner med påvist hjertelyd hos ett foster. Altså ikke flerling svangerskap (hvor det gjerne er høyere hcg). Etter påvist hjertelyd er abort-risikoen kun 2-3 %, så derfor er det grunn til å anta at de fleste hcg-målingene her har resultert i en levende baby.

Median-verdien er den midterste verdien. Så det betyr når de f.eks. har tall fra 3883 kvinner 20 dpo så er den midterste hcg-verdien 871, så 1941 kvinner hadde under 871 og 1941 kvinner hadde over 871. De andre tallene i tabellen viser den minste målte verdien hos de gravide kvinnene og den høyeste målte verdien, samt hvor mange kvinner man har tall fra. Alle dataene i tabellen er som sagt fra kvinner hvor man senere har funnet hjertelyd hos ett foster.
 
Back
Topp