CB med ukesindikator?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Noen som har tatt denne?

Og stemte ukene? :-)

Jeg tok en i dag, og den viste 2-3 uker. Trodde jeg var 5+++ gravid, så da skulle den vel vist 3+??

Uansett så er jeg usikker på når jeg hadde EL, så kan sikkert stemme... :-P

tok også en idag, å den viste 3+ og jeg er 5+3 så her stemte den veldig bra! :)

Jeg har tatt to stk. Den første viste 1-2, da var jeg 3+4 dager på vei. Den andre viste 3+, da var jeg 5+3. Så mine stemte veldig bra :)

2-3 står for hvor mange uker det er siden unnfangelsen, og ikke hvor mange uker du er på vei. Du må legge til 2 uker på hvor langt du er på vei i forhold til det testen viser :)

Min viste 2-3 da jeg tok den noe som jeg trodde var 13 dager siden EL... så enten hadde jeg EL tidligere enn jeg trodde (som kanskje kan være logisk).. ja den var nesten riktig i hvertfall :)

kariness skrev:
2-3 står for hvor mange uker det er siden unnfangelsen, og ikke hvor mange uker du er på vei. Du må legge til 2 uker på hvor langt du er på vei i forhold til det testen viser :)

Min viste 2-3 da jeg tok den noe som jeg trodde var 13 dager siden EL... så enten hadde jeg EL tidligere enn jeg trodde (som kanskje kan være logisk).. ja den var nesten riktig i hvertfall :)

Ja, riktig det. Og når den viste 2-3, så er jeg 4-5 :-) Kan sikkert stemme det. Testet positivt forrige onsdag og da var jeg vel 3-4 uker. Trodde jeg var en uke mer, men kan jo hende EL var seint. Evt at testen er litt bob-bob. Spørst jo veldig på hcg-nivået ditt har jeg sett :-)

Hcgnivået varierer fra person til person. Man kan ligge både høyt og lavt, cbdigital er lagd til å registrere normalnivået, dvs gjennomsnittet av hcg ifht ukene. :)

Back
Topp