Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på det samme, for er 4+0 i morgen og tenkte å ta en test da, men lurer på om jeg kan forvente 2-3 da.
Får ta en ny om et par dager da! Blir jo helt nervevrak av dette..Jeg fikk 3+ når jeg var rett over 5 uker.
Får ta en ny om et par dager da! Blir jo helt nervevrak av dette..
Hvis HCG er veldig mye høyrere enn grensa til 3+ så er det MANGE som har opplevd at testen feiler. Den er ikke en god indikator på HCG mao. Mange jeg vet av har blitt nervøse og målt HCG i blod som viser flere ganger kravet for å få 3+
Slutt å test, ikke bekymre deg! Jeg fikk 2-3 på 4+0 og sluttet da. Befriende etterhvert!
Det er vanvittig stressende. Prøver hardt å ligge unna selv av de grunnene.Måtte selvfølgelig ta digital jeg også.. 5+2 og fikk bare 2-3[emoji30][emoji30] Søren døtte.. skulle aldri tatt digital test[emoji53]
Det er vanvittig stressende. Prøver hardt å ligge unna selv av de grunnene.
Sjekk ut Avocado i februar-klubben. Hadde hcg måling som viste veldig gode tall, men fikk likevel feil uker. De er så veldig ikke vanntette de testene dessverre så uansett hvor mye vi vil så er de for usikre til å bruke for å sjekke at hcg stiger som det skal.
Sniker!
Vær så snill jenter, dropp de dumme digitale testene! De er så utrolig misvisende.... jeg fikk ikke 3+ før jeg var over 6 uker på vei og sitter her med ei litta ei på 1 mnd og fikk IKKE GRAVID på digital testen når jeg var 4+2... så de testene er så ufattelige teite og skaper kun unødige bekymringer
Jeg er og 5+2, og fikk 2-3 idag jeg og. Tenker det samme som sies over her, at disse skal tas med en klype salt. De er indikatorer - ikke et medisinsk diagnostisk verktøy. Tenker faktisk at jeg ikke skal teste mer nå, føler det kan være kilde til unødige bekymringer, for meg hvertfall! Så håper jeg heller at symptomene kan holde håpet ved like til TUL 7+6
Jeg er og 5+2, og fikk 2-3 idag jeg og. Tenker det samme som sies over her, at disse skal tas med en klype salt. De er indikatorer - ikke et medisinsk diagnostisk verktøy. Tenker faktisk at jeg ikke skal teste mer nå, føler det kan være kilde til unødige bekymringer, for meg hvertfall! Så håper jeg heller at symptomene kan holde håpet ved like til TUL 7+6