Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvis jeg tester for tidlig, hvordan kommer det frem på testen? Lurer sånn på når jeg skal teste meg, og vil ikke teste for tidlig og klarer ikke vente så lenge [;)]
Det kommer ikke fram på testen på noen annen måte enn at den blir negativ fordi du ikke har rukket å produsere nok hcg.
Jeg vil anbefale deg å vente så lenge som du klarer- det er nemlig litt ekstra nedtur å se at det står at du ikke er gravid med bokstaver, i steden for ett kryss/strek som gir rom for tolkning.
Jeg er ikke så flink til å vente sjøl,jeg [;)] Men du bør vel i hvert fall prøve å vente til lørdag.Se hva jeg skrev i tillegg på det forrige svaret mitt så skjønner du hvorfor.
ja det er sant, jeg får høre på deg og vente til søndagen. Er bedre å vente en dag ekstra enn å bli skuffet over for tildig testing som ikke gir utslaget jeg tror på [:)][:)]
Må bare slenge meg på å si at svaret "ikke/inte gravid" er fryktelig kjedelig å se selv om man ikke har prøvd å bli gravid, og egentlig ikke forventer å være det. Anbefaler å vente noen ekstra dager jeg også!!
JEG er jo veldig utålmodig, men mange har sagt her inne at de har testet for tidlig hvis de gjorde det dagen etter at de skulle hatt mens osv. Jeg vet med meg selv at hvis testen ikke er tatt, så er HÅPET der enda. Men jeg mister håpet når testen er negativ.
Vent så lenge du klarer. Skader ikke med en dag ekstra. Hvis du ikke har fått mensen så er jo det et tegn også!!
Kjenner at jeg er kjempe redd for å få "ikke gravid" ved å teste for tidlig for di jeg har følt at det er noe på gang, men hvis jeg tester i morgen vet jeg liksom om jeg er eller ikke er gravid også. Så utrolig mye grublerier en går igjennom når en er prøver. Helt overrasket jeg.
Et annet spørsmål: kan mensen komme selv om jeg har hatt to dager med brunt blod-blødning? Testet tappen i begynnelsen av denne uken, kan dette brune blodet kanskje komme fra da; at jeg var litt uforsiktig med negelen? (Eller kanskje festeblod [;)]) Vet ikke hvor lang tid blode bruker på å komme ut. Jaja sånn er det [:)]
Hvordan var tappen da da?? Tviler på at du kan ha kommi borti tappen med neglen..da ville det kommi friskt blod tror jeg.. Mensne kan komme, mange som har spotting et par dager før. Men vi sier det er festeblødning vi [:D] Spennende for oss begge på mandag.. LYKKE TIL