CB digital

Appelsin12

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Er 5+5 i dag. Fortsatt 2-3 på digital testen. Kjenner jeg begynner å stresse. Andre som har det likt?

De testene er lunefulle! Om du feks har holdt den i urin for lenge, så blir streken mindre konsentrert.
Velg også å teste når du ser fargen på urinprøven er mørk.
Det er en oversikt over hcg verdier som tilsvarer 1-2, 2-3 og 3+, det har jeg sett mange eksempler på at ikke stemmer i virkeligheten.
Fikk selv 2-3 med hcg på 56. (Produsenten skriver at den krever minimum hcg på 153 for å få 2-3)

så, har du fler tester igjen.. så ville jeg venta til urinen var skikkelig konsentrert og holdt den oppi i underkant av tiden det står i bruksveiledningen. Har holdt den oppi i 10 ca selv

De testene er lunefulle! Om du feks har holdt den i urin for lenge, så blir streken mindre konsentrert.
Velg også å teste når du ser fargen på urinprøven er mørk.
Det er en oversikt over hcg verdier som tilsvarer 1-2, 2-3 og 3+, det har jeg sett mange eksempler på at ikke stemmer i virkeligheten.
Fikk selv 2-3 med hcg på 56. (Produsenten skriver at den krever minimum hcg på 153 for å få 2-3)

så, har du fler tester igjen.. så ville jeg venta til urinen var skikkelig konsentrert og holdt den oppi i underkant av tiden det står i bruksveiledningen. Har holdt den oppi i 10 ca selv
Tusen takk, nå ble jeg litt roligere❤️ De siste gangene har jeg faktisk holdt testen litt ekstra bare for å ver ekstra sikker. Skal ikke gjøre det i morgen. Har en igjen :)

Er 5+5 i dag. Fortsatt 2-3 på digital testen. Kjenner jeg begynner å stresse. Andre som har det likt?
Fikk også 2-3 for to dager siden (samme som deg, 5+5) venter på ny digital i posten, får vel ikke testet før tirsdag eller torsdag :rolleyes: vil så gjerne ha 3+!

Fikk også 2-3 for to dager siden (samme som deg, 5+5) venter på ny digital i posten, får vel ikke testet før tirsdag eller torsdag :rolleyes: vil så gjerne ha 3+!
Krysser fingrene for at begge får 3+ på neste test ❤️

Jeg orker ikke panikken jeg får av disse testene, så i morgen drar jeg til gynekologen. Er bare 5+3 i dag 5+4 i morgen så er ganske sikker på at hun ikke ser noe, men jeg skal be om å ta en HCG prøve for å sjekke stigning. Litt dyrt, men som sagt den panikken som tar meg når disse digitale ikke viser «riktig» orker jeg rett og slett ikke.

Jeg er veldig redd for det samme. Fikk ikke 2-3 før 4+4,så skal vente til jeg er 5+4 før jeg tester igjen.

En stemme inni meg sier at så lenge hcg stiger så er det positivt, men skulle selvsagt helst vært en av de som fikk 3+ ila uke 4 o_O

Dersom du er urolig ville jeg bedt om å måle hcg hos legen. Lykke til :Heartred

Ja, har vurdert om jeg skal gjøre det. Dersom 3+ ikke kommer i morgen tidlig. Har ultralyd neste tirsdag. Men fryktelig lenge å vente. Er bare redd jeg skal bli mer stressa om jeg skal måle hcg. Skal ikke være lett dette, skulle aldri begynt med de digitale egter jeg faktisk fikk positiv test

Stresser med å få 3+ selv. Er 5+2 i dag så tenker å vente noen dager. Kunne ønske jeg ikke hadde fått for meg at jeg skulle teste mer, veldig stressende :nailbiting:

Stresser med å få 3+ selv. Er 5+2 i dag så tenker å vente noen dager. Kunne ønske jeg ikke hadde fått for meg at jeg skulle teste mer, veldig stressende :nailbiting:
Helt enig! Burde ha stoppet. Men det er jo så vanskelig å la være. Er nok lurt å vente noen dager så slipper du eventuelt å få ein skuffelse som meg :) Masse lykke til❤️

Helt enig! Burde ha stoppet. Men det er jo så vanskelig å la være. Er nok lurt å vente noen dager så slipper du eventuelt å få ein skuffelse som meg :) Masse lykke til❤️

Får nesten litt sånn at «jeg må ha 3+ før jeg kan slappe av». Kommer vel ikke til å slappe av mer enn noen timer da heller, for da er det jo snart tidlig ultralyd:wideyed:

Skal prøve å holde meg. Målte hcg forrige uke så prøver regne meg til når jeg burde kunne få en 3+. Å tenker om jeg klarer å vente et par dager ekstra også så er nok det best.

Masse lykke til deg også:Heartred Vi får prøve så langt det lar seg gjøre å slappe av:Heartblue

Får nesten litt sånn at «jeg må ha 3+ før jeg kan slappe av». Kommer vel ikke til å slappe av mer enn noen timer da heller, for da er det jo snart tidlig ultralyd:wideyed:

Skal prøve å holde meg. Målte hcg forrige uke så prøver regne meg til når jeg burde kunne få en 3+. Å tenker om jeg klarer å vente et par dager ekstra også så er nok det best.

Masse lykke til deg også:Heartred Vi får prøve så langt det lar seg gjøre å slappe av:Heartblue
Ja ikke sant, huff :p Det ender nok bra for oss alle❤️ Har sikkert brukt over 2000 kr på digital tester nå. Ser hun jeg har tatt privat har en ledig time på onsdag (den offentlige er uken etter) men nå på ons er jeg bare 6+1 så er redd det er litt tidlig. Den andre jeg skal ta er 7+2. men om den digitale er 2-3 i morgen kjører jeg på med en time :) hvor langt er du kommet når du skal ha tidlig ul?

Ja ikke sant, huff :p Det ender nok bra for oss alle❤️ Har sikkert brukt over 2000 kr på digital tester nå. Ser hun jeg har tatt privat har en ledig time på onsdag (den offentlige er uken etter) men nå på ons er jeg bare 6+1 så er redd det er litt tidlig. Den andre jeg skal ta er 7+2. men om den digitale er 2-3 i morgen kjører jeg på med en time :) hvor langt er du kommet når du skal ha tidlig ul?

Såpass. Uff, den testingen gjør oss helt tullerusk:wideyed:

Pga ivf og hcg støtte fikk ikke jeg tatt de første testene hjemme, men måtte måle hcg i blodet. Hadde 250,18 dpo og 579, 20 dpo. Og fikk 2-3 uker cb digital 18 dpo. (Turte først å ta da etter blodprøven)

Jeg stresser med at jeg syns hcg tallet mitt var lavt, ser mange andre har så mye høyere på den tiden. Men leser meg frem til at det er stigningen som er viktig, å den var jo over dobbel på 48 timer. Men hadde jeg kunnet teste hjemme uten blodprøve fra start hadde nok jeg svidd av ganske mye penger på tester jeg også:eek:

Jeg er litt usikker når jeg skal ha. Klinikken åpner først i morgen. Så jeg har bare sendt inn hcg resultatene til dem. Er redd de skal være missfornøyd med tallene eller si noe skummelt i morra:nailbiting: Herregud som man noier oppi dette!

De sa hvis jeg ble gravid, ville de tilby meg tidlig ultralyd, så vet ikke når den eventuelt blir. Er etter mine beregninger 5 + 2 i dag.

Jeg fikk ikke 3+ før 6+1:)

Håper jeg også får da :)
5+6 og fortsatt 2-3. Så har akkurat målt hcg hos legen. Neste blodprøve eg onsdag. Så svar torsdag. Blir noen lange dager dette her

Håper jeg også får da :)
5+6 og fortsatt 2-3. Så har akkurat målt hcg hos legen. Neste blodprøve eg onsdag. Så svar torsdag. Blir noen lange dager dette her
Blir spennende å se!:)
Har vært på tul og der ble jeg satt tilbake 2 dager. Selv om jeg er sikker på når jeg hadde eggløsning men. Måttet evt brukt litt lengre tid på å feste seg kanskje. Kan hende det er noe sånt til deg også:happy:

Blir spennende å se!:)
Har vært på tul og der ble jeg satt tilbake 2 dager. Selv om jeg er sikker på når jeg hadde eggløsning men. Måttet evt brukt litt lengre tid på å feste seg kanskje. Kan hende det er noe sånt til deg også:happy:
Så gøy du har vært på ultralyd❤️ her er det ivf, så er ganske sikker på når det ble til. Men jeg har ikke gitt opp håpet helt enda, blir noen spennende dager :)

Så gøy du har vært på ultralyd❤️ her er det ivf, så er ganske sikker på når det ble til. Men jeg har ikke gitt opp håpet helt enda, blir noen spennende dager :)
Jaa:love7
Åja, Okej. Men da kan det no hende det bare startet litt tregt. Kommer seg nok etterhvert. Har hørt om flere som har hatt treg stigning.

Hvordan går det med deg Appelsin12?

Jeg er 5+4 og fikk 2-3 :( krisemaksimerer skikkelig her...

Back
Topp