Appelsin12
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Er 5+5 i dag. Fortsatt 2-3 på digital testen. Kjenner jeg begynner å stresse. Andre som har det likt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
clear blue sine skifter ikke uke før du er i ny uke, altså dagen du er 6-0 vil du kunne ta en ny test og den ha endra segEr 5+5 i dag. Fortsatt 2-3 på digital testen. Kjenner jeg begynner å stresse. Andre som har det likt?
Tusen takk, nå ble jeg litt roligere De siste gangene har jeg faktisk holdt testen litt ekstra bare for å ver ekstra sikker. Skal ikke gjøre det i morgen. Har en igjenDe testene er lunefulle! Om du feks har holdt den i urin for lenge, så blir streken mindre konsentrert.
Velg også å teste når du ser fargen på urinprøven er mørk.
Det er en oversikt over hcg verdier som tilsvarer 1-2, 2-3 og 3+, det har jeg sett mange eksempler på at ikke stemmer i virkeligheten.
Fikk selv 2-3 med hcg på 56. (Produsenten skriver at den krever minimum hcg på 153 for å få 2-3)
så, har du fler tester igjen.. så ville jeg venta til urinen var skikkelig konsentrert og holdt den oppi i underkant av tiden det står i bruksveiledningen. Har holdt den oppi i 10 ca selv
Fikk også 2-3 for to dager siden (samme som deg, 5+5) venter på ny digital i posten, får vel ikke testet før tirsdag eller torsdag vil så gjerne ha 3+!Er 5+5 i dag. Fortsatt 2-3 på digital testen. Kjenner jeg begynner å stresse. Andre som har det likt?
Krysser fingrene for at begge får 3+ på neste testFikk også 2-3 for to dager siden (samme som deg, 5+5) venter på ny digital i posten, får vel ikke testet før tirsdag eller torsdag vil så gjerne ha 3+!
Er 5+5 i dag. Fortsatt 2-3 på digital testen. Kjenner jeg begynner å stresse. Andre som har det likt?
Helt enig! Burde ha stoppet. Men det er jo så vanskelig å la være. Er nok lurt å vente noen dager så slipper du eventuelt å få ein skuffelse som meg Masse lykke tilStresser med å få 3+ selv. Er 5+2 i dag så tenker å vente noen dager. Kunne ønske jeg ikke hadde fått for meg at jeg skulle teste mer, veldig stressende
Helt enig! Burde ha stoppet. Men det er jo så vanskelig å la være. Er nok lurt å vente noen dager så slipper du eventuelt å få ein skuffelse som meg Masse lykke til
Ja ikke sant, huff Det ender nok bra for oss alle Har sikkert brukt over 2000 kr på digital tester nå. Ser hun jeg har tatt privat har en ledig time på onsdag (den offentlige er uken etter) men nå på ons er jeg bare 6+1 så er redd det er litt tidlig. Den andre jeg skal ta er 7+2. men om den digitale er 2-3 i morgen kjører jeg på med en time hvor langt er du kommet når du skal ha tidlig ul?Får nesten litt sånn at «jeg må ha 3+ før jeg kan slappe av». Kommer vel ikke til å slappe av mer enn noen timer da heller, for da er det jo snart tidlig ultralyd
Skal prøve å holde meg. Målte hcg forrige uke så prøver regne meg til når jeg burde kunne få en 3+. Å tenker om jeg klarer å vente et par dager ekstra også så er nok det best.
Masse lykke til deg også Vi får prøve så langt det lar seg gjøre å slappe av
Ja ikke sant, huff Det ender nok bra for oss alle Har sikkert brukt over 2000 kr på digital tester nå. Ser hun jeg har tatt privat har en ledig time på onsdag (den offentlige er uken etter) men nå på ons er jeg bare 6+1 så er redd det er litt tidlig. Den andre jeg skal ta er 7+2. men om den digitale er 2-3 i morgen kjører jeg på med en time hvor langt er du kommet når du skal ha tidlig ul?
Jeg fikk ikke 3+ før 6+1Er 5+5 i dag. Fortsatt 2-3 på digital testen. Kjenner jeg begynner å stresse. Andre som har det likt?
Jeg fikk ikke 3+ før 6+1
Blir spennende å se!Håper jeg også får da
5+6 og fortsatt 2-3. Så har akkurat målt hcg hos legen. Neste blodprøve eg onsdag. Så svar torsdag. Blir noen lange dager dette her
Så gøy du har vært på ultralyd her er det ivf, så er ganske sikker på når det ble til. Men jeg har ikke gitt opp håpet helt enda, blir noen spennende dagerBlir spennende å se!
Har vært på tul og der ble jeg satt tilbake 2 dager. Selv om jeg er sikker på når jeg hadde eggløsning men. Måttet evt brukt litt lengre tid på å feste seg kanskje. Kan hende det er noe sånt til deg også
JaaSå gøy du har vært på ultralyd her er det ivf, så er ganske sikker på når det ble til. Men jeg har ikke gitt opp håpet helt enda, blir noen spennende dager