Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur ikkje du skal bekymre deg for at streken er svak ❤ streken er der og det er så forskjellig fra person til person hvor høy HCG produksjon man har. Om du er veldig bekymret ville eg dratt til legen og tatt blodprøve og målt hcg der, evt få tidlig ul i uke 6-7 så er det mulig å se hjerte slå om alt er som det skal. Skjønner godt du bekymrer deg, men siden du har fått positiv CB og ville eg bare slappet av og ikke tenkt på det ❤Litt usikker på når jeg skulle hatt mensen, siden syklusen varierer så veldig fra 30-35 dager. Men tok disse, og etter å ha lest på forum er jeg redd de to nederste testene er for svake? Hvor tydelig var streken deres når dere var 1-2 uker? Testa negativt med clear blue digital og RFSU på fredag.
Trur ikkje du skal bekymre deg for at streken er svak ❤ streken er der og det er så forskjellig fra person til person hvor høy HCG produksjon man har. Om du er veldig bekymret ville eg dratt til legen og tatt blodprøve og målt hcg der, evt få tidlig ul i uke 6-7 så er det mulig å se hjerte slå om alt er som det skal. Skjønner godt du bekymrer deg, men siden du har fått positiv CB og ville eg bare slappet av og ikke tenkt på det ❤
Syns disse ser veldig bra ut. GratulererTusen takk for beroligende ord Fikk disse nå, og synes de er sterkere enn RFSU
Syns disse ser veldig bra ut. Gratulerer