Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei den trenger ikke nødvendigvis ha økt så mye (tror jeg), tror jeg ville ventet med en cb digital til torsdag igjen. Vondt i magen trenger ikke bety at du mister <3hei tok en cb digital på torsdag som viste 1-2 uker. Hadde ikm fredag. Eggløsning var ca 18/2. Tok ny cb digital idag, den viser også 1-2 uker. Burde ikke den ha økt opp? Ikke hatt noe blødninger, men en del vondt i magen. Er redd at jeg mister
Ville ikke bekymret meg! Alle produserer HCG ulikt, det der er bare et gjennomsnitt vent noen dager til. Eggløsning kan ha vært senere ogsåhei tok en cb digital på torsdag som viste 1-2 uker. Hadde ikm fredag. Eggløsning var ca 18/2. Tok ny cb digital idag, den viser også 1-2 uker. Burde ikke den ha økt opp? Ikke hatt noe blødninger, men en del vondt i magen. Er redd at jeg mister
Takk for svar, er lettere sakt enn gjort å ikke bekymre segVille ikke bekymret meg! Alle produserer HCG ulikt, det der er bare et gjennomsnitt vent noen dager til. Eggløsning kan ha vært senere også
Det skjønner jeg! Lettere å si det til andreTakk for svar, er lettere sakt enn gjort å ikke bekymre seg
Du kan forresten be legen måle HCG stigning, da må du dit og ta blodprøve med et par dagers mellomromTakk for svar, er lettere sakt enn gjort å ikke bekymre seg
Tenkte å ringe å høre i morgen, men på det jeg har lest virker det ikke som legene er så interesserte før det har gått 12 uker. Men er vell bare å smøre litt ekstra på så får man vell tatt den prøvenDu kan forresten be legen måle HCG stigning, da må du dit og ta blodprøve med et par dagers mellomrom
Så fin stigning, håper min er rett rundt hjørnet. Sier seg jo selv at det er store individuelle forskjeller også på hcg, men blir litt ekstra stresser når jeg leser mye. Burde bare kobla av noen uker men ringer nok legekontoret i morgen bare for å høre.Er nok bare st HCG nivået ikke har steget så høyt enda. Hvis du leser på pakningen er det noen store sprik der mellom forskjellige verdier.
Legger ved mine tester.
Normal sticks er tatt ons og tors. Clearblue første er tatt før helgen og den andre i dag håper du snart får 2/3 eller 3+
Så fin stigning, håper min er rett rundt hjørnet. Sier seg jo selv at det er store individuelle forskjeller også på hcg, men blir litt ekstra stresser når jeg leser mye. Burde bare kobla av noen uker men ringer nok legekontoret i morgen bare for å høre.
Uff, du må ikke lese så mye <3 å sjekke stigningen er enkel match for legen, så de burde ikke være vanskelige der. Lykke til i morgenSå fin stigning, håper min er rett rundt hjørnet. Sier seg jo selv at det er store individuelle forskjeller også på hcg, men blir litt ekstra stresser når jeg leser mye. Burde bare kobla av noen uker men ringer nok legekontoret i morgen bare for å høre.