Cb digital

Aco90

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
hei:) tok en cb digital på torsdag som viste 1-2 uker. Hadde ikm fredag. Eggløsning var ca 18/2. Tok ny cb digital idag, den viser også 1-2 uker. Burde ikke den ha økt opp? Ikke hatt noe blødninger, men en del vondt i magen. Er redd at jeg mister:(

hei:) tok en cb digital på torsdag som viste 1-2 uker. Hadde ikm fredag. Eggløsning var ca 18/2. Tok ny cb digital idag, den viser også 1-2 uker. Burde ikke den ha økt opp? Ikke hatt noe blødninger, men en del vondt i magen. Er redd at jeg mister:(
Nei den trenger ikke nødvendigvis ha økt så mye (tror jeg), tror jeg ville ventet med en cb digital til torsdag igjen. Vondt i magen trenger ikke bety at du mister <3

Ville ikke bekymret meg! Alle produserer HCG ulikt, det der er bare et gjennomsnitt :) vent noen dager til. Eggløsning kan ha vært senere også :Heartred

Takk for svar, er lettere sakt enn gjort å ikke bekymre seg ;)
Du kan forresten be legen måle HCG stigning, da må du dit og ta blodprøve med et par dagers mellomrom :)

Jeg hadde eggløsning dagen etter deg og fikk 2-3 uker på digital i dag. Men at du ikke har fått mer enn 1-2 trenger ikke å bety noe. Noen produserer hcg senere enn andre.
Men hvis du er veldig redd og bekymret så ville jeg fått det målt hos legen slik at man vet litt mer eksakt :-)

Du kan forresten be legen måle HCG stigning, da må du dit og ta blodprøve med et par dagers mellomrom :)
Tenkte å ringe å høre i morgen, men på det jeg har lest virker det ikke som legene er så interesserte før det har gått 12 uker. Men er vell bare å smøre litt ekstra på så får man vell tatt den prøven ;)

Er nok bare st HCG nivået ikke har steget så høyt enda. Hvis du leser på pakningen er det noen store sprik der mellom forskjellige verdier.
Legger ved mine tester.
Normal sticks er tatt ons og tors. Clearblue første er tatt før helgen og den andre i dag håper du snart får 2/3 eller 3+ ❤️

Vedlegg

• 12570B25-82F0-4E56-8E05-5EF054048445.jpeg
    12570B25-82F0-4E56-8E05-5EF054048445.jpeg
    11,2 KB · Visninger: 7
  • 5793275B-9042-409A-B362-8F92270901C1.jpeg
    5793275B-9042-409A-B362-8F92270901C1.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 7
  • 676F768C-7209-488F-A650-6569AE7F600F.jpeg
    676F768C-7209-488F-A650-6569AE7F600F.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 7
Jeg var forresten hos legen i dag, da jeg he gått på sterke smertestillende grunnet prolaps. Jeg tok urinprøve. Men ble også tilbudt blodprøve om jeg var bekymret, så ta og hør med dem :)

Er nok bare st HCG nivået ikke har steget så høyt enda. Hvis du leser på pakningen er det noen store sprik der mellom forskjellige verdier.
Legger ved mine tester.
Normal sticks er tatt ons og tors. Clearblue første er tatt før helgen og den andre i dag håper du snart får 2/3 eller 3+ ❤️
Så fin stigning, håper min er rett rundt hjørnet. Sier seg jo selv at det er store individuelle forskjeller også på hcg, men blir litt ekstra stresser når jeg leser mye. Burde bare kobla av noen uker:smiley-ashamed004 men ringer nok legekontoret i morgen bare for å høre.

Så fin stigning, håper min er rett rundt hjørnet. Sier seg jo selv at det er store individuelle forskjeller også på hcg, men blir litt ekstra stresser når jeg leser mye. Burde bare kobla av noen uker:smiley-ashamed004 men ringer nok legekontoret i morgen bare for å høre.

Når man er bekymret er det mer stressende å gå rundt sånn en det er å ta en blodprøve :) så ring i morgen du Håper det ser bra ut for deg :)

Uff, du må ikke lese så mye <3 å sjekke stigningen er enkel match for legen, så de burde ikke være vanskelige der. Lykke til i morgen :happy:

Back
Topp