CB digital

Mamma til 2 gutter

Elsker forumet
Når kan man regne med at ukene øker fra 1-2 til 2-3? Er veldig spent på økning siden jeg hadde tidlig sa i mars.

Aner ikke, men jeg bare lurer - er det fosterets alder de CB-testene måler? Altså ikke gravid-uken?

Det er veldig individuelt. Noen får 2-3 tidligere enn andre. Er vel med hCG på over 200 at den viser 2-3?

Denne syns æ var grei å se på fra cb selv :)
3157e2223a32e38a9c7fd33d97c0bbfc.jpg

Da er det vell kanskje ikke mange dagene til jeg kan ta en ny test å forvente økning i uker. Er ca 4+2 i dag og fikk 1-2 uker.
Æ fikk 1-2 ca på samme tid som du og 2-3 når æ var 4+6, og nå 5+5 fikk jeg 3+ (har ikke testet etter 3+, men var bare tilfeldig at jeg testa.. bare for å se om det økte. Så vet ikke når tid jeg kanskje kunne fått 3+ tidligere.)

Æ fikk 1-2 ca på samme tid som du og 2-3 når æ var 4+6, og nå 5+5 fikk jeg 3+ (har ikke testet etter 3+, men var bare tilfeldig at jeg testa.. bare for å se om det økte. Så vet ikke når tid jeg kanskje kunne fått 3+ tidligere.)
Så for meg å teste mandag eller tirsdag igjen, passer fint det da[emoji2] selv om det virker som en evighet til! Skal ta vanlig test i morgen bare for å se at streken blir sterkere[emoji4]

Back
Topp