Cb digital

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Hvor langt var du når den slo ut med:

Gravid 1-2:
Gravid 2-3:
Gravid 3+:

Det sies at hcg måles slik:
Gravid 1-2: 25-200
Gravid 2-3: 200-2000
Gravid 3+: over 2000

Hvor langt var du når den slo ut med:

Gravid 1-2:
Gravid 2-3:
Gravid 3+:

Det sies at hcg måles slik:
Gravid 1-2: 25-200
Gravid 2-3: 200-2000
Gravid 3+: over 2000

Jeg begynte å teste med billigtester strips kanskje en uke før IKM, veldig tidlig å begynne å teste men men.....
De viste, naturlig nok, negative. Tok deretter Clearblue som ble svak positiv dag 25.
Dag 26 og 27 slo det ut svakt positivt på billigtest strips.
Tok en test fra Apotek 1 (husker ikke hvilket merke) som også ble svak positiv morgen syklus dag 28. Drar på jobb og er frustrert over å ikke vite om jeg er gravid eller ikke? :)

Kjøpte med en RFSU test, som er helt negativ? Enda mer frustrert dro jeg på apoteket i lunsjpausen og tenkte nå mååå jeg bare vite! Kjøpte CB digital og den viste GRAVID 1-2 (3+6) :)
Først da jeg klarte jeg å tro på at det faktisk er en spire som har klort seg fast :)

Kommer til å ta en ny CB digital i morgen for å se om det kommer opp 1-2 eller 2-3

Jeg begynte å teste med billigtester strips kanskje en uke før IKM, veldig tidlig å begynne å teste men men.....
De viste, naturlig nok, negative. Tok deretter Clearblue som ble svak positiv dag 25.
Tok en test fra Apotek 1 (husker ikke hvilket merke) som også ble svak positiv morgen syklus dag 28. Drar på jobb og er frustrert over å ikke vite om jeg er gravid eller ikke? :)

Kjøpte med en RFSU test, som er helt negativ? Enda mer frustrert dro jeg på apoteket i lunsjpausen og tenkte nå mååå jeg bare vite! Kjøpte CB digital og den viste GRAVID 1-2 (3+6) :)
Først da jeg klarte jeg å tro på at det faktisk er en spire som har klort seg fast :)

Kommer til å ta en ny CB digital i morgen for å se om det kommer opp 1-2 eller 2-3

Helt utrolig hvor stor forskjell det er på testene, jeg fikk negativ billigstrips på morgenen på cd 25 på kvelden fikk jeg positiv cb early, dagen etter (cd26) fikk jeg negativ rfsu strips men positiv cb+ og digital 1-2! i går fikk jeg svak strek på rfsu sine strips så de er nok veldig lite sensitive, teststreken på cb+ var sterkere enn kontrollstreken på samme tidspunkt

RFSU har jeg dårlig erfaring med. Har også lest at mange andre syns de er dårlig.

Når var du 3+6?
Jeg var det på fredag.
Så lurte på om jeg skulle svi neste digitale i morgen, eller vente til tirsdag/onsdag.

Helt utrolig hvor stor forskjell det er på testene, jeg fikk negativ billigstrips på morgenen på cd 25 på kvelden fikk jeg positiv cb early, dagen etter (cd26) fikk jeg negativ rfsu strips men positiv cb+ og digital 1-2! i går fikk jeg svak strek på rfsu sine strips så de er nok veldig lite sensitive, teststreken på cb+ var sterkere enn kontrollstreken på samme tidspunkt

Stoler på CB digital når den viser gravid, og får man svak strek på billigtester eller andre tester for eksempel så skal vel de stort sett være riktige?

De sier jo strek er strek, og naturlig at de slår ut sterkere ettersom man produserer mer og mer HCG :)
Men er veldig forskjell på de forskjellige merkene ja

Stoler på CB digital når den viser gravid, og får man svak strek på billigtester eller andre tester for eksempel så skal vel de stort sett være riktige?

De sier jo strek er strek, og naturlig at de slår ut sterkere ettersom man produserer mer og mer HCG :)
Men er veldig forskjell på de forskjellige merkene ja

Jeg også stoler på digital[emoji5] og de andre cb testene, billigtestene syns jeg er veldig varierende i kvalitet og sensitivitet.

Jeg brukte bv sin kalkulator for å regne termin og den viser 2.des, og at jeg er 4uker og 4 dager gravid. Men igår (på litt ukonsentrert ettermiddagsurin vel og merke) fikk jeg bare 1-2. Det høres vel ikke helt bra ut?:sorry: legger ved et bilde av strimmel tatt igår og nå nettopp, fikk en ekkel følelse så måtte bare. Det er stigning der, ikke sant? :nailbiting:

Vedlegg

• _20170326_181303.JPG
    _20170326_181303.JPG
    486,9 KB · Visninger: 57
Jeg brukte bv sin kalkulator for å regne termin og den viser 2.des, og at jeg er 4uker og 4 dager gravid. Men igår (på litt ukonsentrert ettermiddagsurin vel og merke) fikk jeg bare 1-2. Det høres vel ikke helt bra ut?:sorry: legger ved et bilde av strimmel tatt igår og nå nettopp, fikk en ekkel følelse så måtte bare. Det er stigning der, ikke sant? :nailbiting:

Vil tippe du kun er i grenseland mellom 1-2, 2-3

HCG nivået må være på ca 200+ før den viser 2-3 (tror jeg) Og 25 for å vise 1-2
Nederste testen er streken sterkere, så prøv å teste igjen om en dag eller to?

4+2
1d7bdda3d468b4b09ab02af4198763f5.jpg

Vil tippe du kun er i grenseland mellom 1-2, 2-3

HCG nivået må være på ca 200+ før den viser 2-3 (tror jeg) Og 25 for å vise 1-2
Nederste testen er streken sterkere, så prøv å teste igjen om en dag eller to?
Blir nok en strimmel imorgen eller onsdag, og så venter jeg på en digital i posten. Skal prøve å drøye den til uti neste uke en gang :p regnet også ut fra el, og da ble termin 5.des. Så noen dager mindre på vei i tillegg ;)

Back
Topp