Cb digital

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
Tok en cb digital 1 desember som var positiv og 2+3 og tok en i dag som var 2+3... Det sku vel stått 3+ i dag? Litt skeptisk da jeg har blødd litt... Men ikke fullt så mye som mens... Tenkte denne sku roe meg litt, men får vel bare vente til onsdag og legen...
 
Dette vet jeg lite om.

Men ta det med ro og snakk med legen på onsdag. :)
 
Jeg mener å ha lest at man får 2-3 når hcg er mellom 200 og 2000. Det er jo et ganske stort spenn, så ikke bli urolig om du fortsatt fikk det. Kanskje var det likefør den ble 3+.

Jeg er testegal, så jeg pleier å åpne de digitale og se på stripsene inni. :D
 
Jeg var så dum at jeg tok to sånne ukesidikatorer med nøyaktig en ukes mellomrom, og det var jo tydeligvis fort kort tid, så fikk samme resultat, 2-3, på begge. Nå ble det likevel bebis av det, og poenget er jo bare at disse jo baserer seg på en gjennomsnittlig HCH-måling, og det finnes jo et drøss med barn som er i levende live, selvom HCG-stigningen der ikke var helt etter snittet.
Men når det er sagt, så ville jeg nok vært litt bekymret når det er såpass lenge siden som 1. desember første test ble tatt. Men alt er mulig, så krysser figrene for at du bare har en veldig langsom hcg-stigning! :)
 
Back
Topp