Cb digital

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Må jeg vente til den dagen jeg skal ha mensen før jeg bruker cb? Og må den tas på morgenurin hvis jeg tar den før den dagen? Utålmodig...

Tror det skal gå bra å ta den før. Men ville tatt med morgenurin.
Masse lykke til! Skjønner godt du er utålmodig!

Jeg var alt for utålmodig så testet positivt med den 11 dpo :-)

Jeg har alltid slått ut sent på tester sø her ville den ikke slått ut. Du kan jo prøve med en annen litt billigere først evt og spare digital til dagen du skal ha mens eller noen dager senere?:) skjønner godt du er utålmodig:P

Fikk positiv digital på ettermiddag rugedag åtte (assistert befruktning), altså 8 DPO, men jeg hadde altså et veldig høyt hcg-nivå allerede fra starten av. Ville ventet så nær IKM som mulig og brukt morgenurin. Dumt å få et galt resultat fordi man er utålmodig og tester for tidlig. Mitt hcg-nivå var på 329 på rugedag 10, hvilket er ekstremt høyt. Det normale på det tidspunktet er omtrent 1/10-del ;).

Fikk positiv digital på ettermiddag rugedag åtte (assistert befruktning), altså 8 DPO, men jeg hadde altså et veldig høyt hcg-nivå allerede fra starten av. Ville ventet så nær IKM som mulig og brukt morgenurin. Dumt å få et galt resultat fordi man er utålmodig og tester for tidlig. Mitt hcg-nivå var på 329 på rugedag 10, hvilket er ekstremt høyt. Det normale på det tidspunktet er omtrent 1/10-del ;).
For sent :( Angrer meg nå kan du si.

Back
Topp