CB digital test

Mortil4_89

Betatt av forumet
Julibarna 2019
En liten snik her. Men dere som har brukt CB digital ukesindikator, hvor mange dpo ble den positiv? Er den sensitiv eller ikke?

En liten snik her. Men dere som har brukt CB digital ukesindikator, hvor mange dpo ble den positiv? Er den sensitiv eller ikke?

Jag fick vel positiv med den på 10 dpo denna gången. Menar du kan få positiv med den om man har fått svagt positiv på andra tester :)

Akkurat to uker etter eggløsning. Strimmel kunne vært tolket som negativ, mens CB sa 1-2 uker

To uker etter eggløsning (4+0) fikk jeg 2-3, testet ikke før.

Jeg tok testen den dagen jeg skulle få mens. Tok den ei uke tidligere også. Men da sto IKKE GRAVID. Da kom resultatet fort.
Denne gangen kom GRAVID opp etter en god stund og litt senere GRAVID 1-2 :)

Fikk 2-3 uker 2 dager over forventa mens. :) kunne sikkert testa tidligere, men hadde ingen anelse før mensen ikke dukket opp. :)

Testet 10-11dpo. De 2 andre testene ga nesten ikke utslag.

Vedlegg

• DC78D860-A053-4C0F-97B3-FE45BC599BC5.jpeg
    DC78D860-A053-4C0F-97B3-FE45BC599BC5.jpeg
    323,1 KB · Visninger: 39
Får bare vente å se, akuratt over eggløsning så har noen uker igjen før testetid har jo lyst til å teste med en gang sitter den denne gangen blir det 6/7 men lengste jeg har gått er 5 dager før termin så tipper det blir juni hvis den sitter

9dpo. Tror jeg hadde fått 8dpo også men testen jeg prøvde var defekt og det var den siste jeg hadde.

IMG_7192.JPG

Back
Topp