CB digital som viser feil?

Minimeg123

Forelsket i forumet
Tok ein CB digital i dag og hadde håpt på gravid 3+ på testen (er 5+1 idag). Gravid kom opp raskt men brukte tid på veker. Tilslutt kom 2-3 veker opp, samme den viste forrige torsdag.
Tok heldigvis strimmel i tillegg og der er det tydelig økning (har ikkje tatt sidan torsdag) Er det mange som har fått feil på digital?
Tenker å kjøpe inn ein ny for å ta i morga :)
Legger med bilde av strimmeltestane, dei til venstre er frå forrige torsdag dei til høgre frå i dag).

Vedlegg

• Screenshot_20181017-101018_Gallery.jpg
    Screenshot_20181017-101018_Gallery.jpg
    709,3 KB · Visninger: 64
Jeg tok test i går, 5+2 og fikk 3-2 tenkte å ta ny i morgen eller fredag. Hadde også fin stigning på strimmeltestene, så uroer meg ikke

Da jeg tok forje mandag kom gravid fort opp. også tok det en stund føre 1-2 kom opp. Er 5+1 som deg. Tenker bare å ta den ene testen.

De digitale fra cb viser hvor mange uker det er siden unnfangelsen, så ukene der vil ikke stemme overens med hvordan man regner graviditeten i uker [emoji4] Stusset også over det da jeg brukte de digitale [emoji39]

Jeg fikk også bare 3+ når jeg egentlig tror jeg er 6 uker på vei men kanskje jeg har tatt feil av EL.

Det er folk som har hatt over 4000 i hcg som fortsatt ikke får 3+ så ville ikke uroet meg over det, spesielt ikke når det er så fin økning i strimmel. :)

Tok ein CB digital i dag og hadde håpt på gravid 3+ på testen (er 5+1 idag). Gravid kom opp raskt men brukte tid på veker. Tilslutt kom 2-3 veker opp, samme den viste forrige torsdag.
Tok heldigvis strimmel i tillegg og der er det tydelig økning (har ikkje tatt sidan torsdag) Er det mange som har fått feil på digital?
Tenker å kjøpe inn ein ny for å ta i morga :)
Legger med bilde av strimmeltestane, dei til venstre er frå forrige torsdag dei til høgre frå i dag).

Du kan jo demontere den digitale og se på styrken på strimlene inni. De er sannsynligvis veldig sterke og rett før 3+

De digitale fra cb viser hvor mange uker det er siden unnfangelsen, så ukene der vil ikke stemme overens med hvordan man regner graviditeten i uker [emoji4] Stusset også over det da jeg brukte de digitale [emoji39]

Ja, eg veit når EL var so var derfor eg forventa litt å få 3+. Men kanskje litt dumt av meg å stole slik på ein heimetest :hilarious:

Du kan jo demontere den digitale og se på styrken på strimlene inni. De er sannsynligvis veldig sterke og rett før 3+

Gjorde det eg :) usikker på korleis det skal sjå ut, men demonterte forrige vekes test også og streken har blitt mykje sterkare :D

Vedlegg

• Screenshot_20181017-203931_Gallery.jpg
    Screenshot_20181017-203931_Gallery.jpg
    447,2 KB · Visninger: 28
  • Screenshot_20181017-203937_Gallery.jpg
    Screenshot_20181017-203937_Gallery.jpg
    437,8 KB · Visninger: 27
Back
Topp