CB digital med ukesindikator

Lucmam+Vic

Gift med forumet
[:D][:D]
Jeg måtte jo ta en sånn en også, mest for nysgjerrighetens skyld, og forventet å få opp 2-3 uker som vil si 4-5 uker på vei. Men det som kommer opp er 3+, dvs at jeg er 5 uker eller mer på vei[:D][:D]. Kan jeg stole på det?

Jeg trodde jeg hadde sånn nogenlunde kontroll på syklusen min, men i sommer har vi fokusert mer på kos enn babymaking... og nå er jeg også usikker på når tid siste mens faktisk var[8D]

jeg aner ikke...
men jippi da..så gøy å få hoppe frem en uke,.[:D]

hihi, ja, ikke meg imot[:D][:D]
For da vil ny termin være ca 24.mars..

Hmm, jeg får fortsette og undre meg videre[;)]

de sier jo de skal være nøyaktige da..
så jeg ville ha jublet jeg uten tvil..[:D][:D]

jeg leste bruksanvisningen en gang til, og litt mer nøye siste gangen[8|]
Det står 92% sikkerhet på morgenurin, jeg hadde formiddagsurin, så da er det nok riktig at jeg ikke er mer enn 4+2 idag, selv om ticker viser feil[;)]

Det viktigste er at det kommer ut en nydelig skapning om en ca 9.mnds tid[:D]

Aner ikke hvordan CB digital funker, har ikke vert borti de.. Er jo bare flott om du er kommet lenger enn du tror da!

Jeg måtte faktisk teste en ekstra gang idag jeg også, med vanlig CB. Bare for å sjekke om jeg fremdeles var gravid![:)] Og vet du hva? Jaggu var jeg det![:D]

Hihi, jaa, det er så moro å bare teste i vei nå[:D][:D]
Jeg måtte kjøpe meg en "gammeldags" CB da jeg bestilte meg et lite lager tidligere i våres. Kjekt å ha liggende til jeg ville få bruk for dem[;)], også tok den digitale bort litt av spenningen synes jeg... hihi, men det var veldig stas og ta den digitale hvor gravid lyser mot meg[:D][:D]

Den måler jo hcg, det vil si at du har nok hcg til å være 5+ uker på vei [:)] det betyr ikke nødvendigvis at du er lenger på vei, bare at du har mer enn nok hcg

Det er et bra tegn [;)]

ORIGINAL: semine

Den måler jo hcg, det vil si at du har nok hcg til å være 5+ uker på vei [:)] det betyr ikke nødvendigvis at du er lenger på vei, bare at du har mer enn nok hcg

Det er et bra tegn [;)]

Åhh, det var godt sagt.[:)]
Og det er jo sant, det er jo nettopp det de måler... jeg ble bare så revet med, og håpet på at jeg var lenger på vei...

Men er veldig glad for at det stiger, det er ihvertfall det inntrykket jeg har av å ha sett på tidligere tester jeg har tatt iløpet av en ukes tid nå[8D][:D]

Back
Topp