Cb digital med ukeindikator

**Poppy**

Flørter med forumet
Sikkert blitt svart på før, men i dag (jeg er 5+5) får jeg fermdeles 2-3 på ukeindikatoren. Blir jo helt surrete av denne testingen så burde egentlig ikke gjøre det, for blir bare mer usikker av det - men testene fra mandag i går og i dag er ganske like (har åpnet de). Når fikk dere 3+ ?

Er så redd for å miste etter å ha opplevd en MA og en blighted ovum for noen år siden!
Skal til lege 2. november, blir sikker litt roligere etter det :-)

Jeg fikk ikke 3+ før jeg var 6+2 :) men kvelden før fikk jeg 2-3, men tror jeg hadde fått 3+ dagen før om jeg hadde brukt morgenurinen :)

jeg fikk 3+ når jeg var 5+5, men det er jo fordi jeg hadde hcg nok til det :)

Jeg fikk 3+ når jeg testet med morgenurin når jeg var 5 + 6. Har lest at hcg økning kan være veldig individuelt og noen bruker lang tid på å produsere hcg, kanskje du er en av de?

Om du ikke har fått 3+ enda, så ikke bekymre deg.

Kan fortelle det at når jeg hadde BO så fikk jeg 1-2 når jeg var 10DPO, 2-3 når jeg var 4+0 og 3+ når jeg var 5+0
Når jeg hadde MA: Jeg fikk 1-2 når jeg var 10DPO, 2-3 når jeg var 4+0 og 3+ når jeg var 5+3
Hadde høy fin hcg hele veien begge ganger.

Denne gangen har HCG vært en del lavere: Jeg fikk 1-2 når jeg var 11DPO 2-3 når jeg var 4+2 og 3+ når jeg var 5+4. Såg et hjerte som slo på UL igår, så håper inderlig det går bra denne gangen. :)

Tror den skal gi utslag på 3+ ved HCG på 2000, og det var noen her inne som hadde over det - men som ikke fikk 3+..

Da jeg fant ut at jeg var gravid (4+5 fikk jeg 1-2 søndag morning, og onsdagen tre dager eyterpå fikk jeg 3+.. Viser at de er ikke helt til å stole på :)

Tror den skal gi utslag på 3+ ved HCG på 2000, og det var noen her inne som hadde over det - men som ikke fikk 3+..

Da jeg fant ut at jeg var gravid (4+5 fikk jeg 1-2 søndag morning, og onsdagen tre dager eyterpå fikk jeg 3+.. Viser at de er ikke helt til å stole på :)
Ja, det stemmer. Fikk 2-3 men HCG his legen samme dag viste HCG 2128.
Så ville heller tatt prøve hos legen enn å plages med CB :-)

Fikk 3+ på kevldsurin i går da jeg var 4+5. Men har lest at det er veldig forskjellig fra person til person hva som er normalt av hcg stigning.

Back
Topp