CB digital EL test

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
Har et spm om CB digital EL-test.
Har ikke brukt den før men skal snart ha innsett av fryseegg i naturlig syklus og fikk beskjed av klinikken å bruke CB på morgenurin. Har tatt den på morgenurin CD11, 12 og idag 13. Men de få gangene jeg har brukt EL-tester har jeg brukt å ta de på kvelden, så er litt redd for å misse toppen. Kan jeg bruke den i kveld og? Også i morgen tidlig igjen? Er det noe spesielt med testen annet enn at den er digital liksom?
 
Det kan du fint gjøre, og anbefaler det. De få gangene jeg har brukt den er det på ettermiddag og kveld den slo ut :)
 
Det kan du fint gjøre, og anbefaler det. De få gangene jeg har brukt den er det på ettermiddag og kveld den slo ut :)

Oki, takk Victoria :) tok en nå som ble negativ men strekene var mye sterkere enn idag tidlig. Så da nærmer det seg :)
 
Jeg tenker å ta om kveldene og. Skal gjennom innsett av fryst blasto i juni:happy:
Tidligere sykluser har jeg alltid hatt sterkest test på ettermiddagen:D
 
Jeg tenker å ta om kveldene og. Skal gjennom innsett av fryst blasto i juni:happy:
Tidligere sykluser har jeg alltid hatt sterkest test på ettermiddagen:D

Tar begge deler fra nå av, tør ikke droppe morgenen siden st olavs skriver så strengt «MORGENURIN» i brevene :p
 
Back
Topp