Cb digital 3+

Mary88

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg lurer litt på hvordan cb digital virker! Er 4+ 4 i dag og fikk 3 +.

Fikk 2-3 på 4+1.

Er dette et godt tegn og tyder på høy HCG eller hva betyr det?

Takk for all hjelp. Hadde en MA i fjor, så er litt ekstra bekymret.

Hei!

Fikk 2-3 på 4+1.

Det synes jeg høres ut som må være fin stigning! :)

Fant denne informasjonen på CB sine egne sider :happy:

Vedlegg

• A7032C22-D2D8-495C-86F6-00569649A26A.jpeg
    A7032C22-D2D8-495C-86F6-00569649A26A.jpeg
    31,6 KB · Visninger: 87
Tusen Takk for svarene. da krysser jeg alt for at stigningen fortsetter. Har planer om ultralyd 7+0 for å forhåpentligvis se et bankende hjerte. Startet å blø ved 6+2 sist - da viste hcg-prøven 350. Var en MA.

Jeg fikk Gravid 3+ i dag 4+4uker:)

Fikk Gravid 1-2 3+3uker og 2-3 4+0uker:)

Jeg skal på TUL 14.desember 5+5uker, har aldri sett et bankende hjerte :sorry: har vært gravid 5 ganger før.. Nå håper vi at en sterk og god stigning på hcg er et godt tegn, det sier ihvertfall ivf klinikken :)

Masse lykke til :Heartred

Hei!

Fikk 2-3 på 4+1.

Det må vere bra, har sjølv aldri fått 3+ før etter 5+0. Sjølv i svangerskap som har resultert i livlige gutar på 4,5 kg ;) Har sjølv hatt MA (veke 10), kjenner godt den angsten som sette seg i hovudet etter det. Men kan trøste deg med at det helst vil gå godt. Etter det har vi fått ein energisk 2 åring, og no endå ein sprellemann på vei, termin april.

Jeg fikk Gravid 3+ i dag 4+4uker:)

Fikk Gravid 1-2 3+3uker og 2-3 4+0uker:)

Jeg skal på TUL 14.desember 5+5uker, har aldri sett et bankende hjerte :sorry: har vært gravid 5 ganger før.. Nå håper vi at en sterk og god stigning på hcg er et godt tegn, det sier ihvertfall ivf klinikken :)

Masse lykke til :Heartred
Tusen takk. Krysser virkelig fingrene for det ❤️❤️ masse lykke til til deg også

Det må vere bra, har sjølv aldri fått 3+ før etter 5+0. Sjølv i svangerskap som har resultert i livlige gutar på 4,5 kg ;) Har sjølv hatt MA (veke 10), kjenner godt den angsten som sette seg i hovudet etter det. Men kan trøste deg med at det helst vil gå godt. Etter det har vi fått ein energisk 2 åring, og no endå ein sprellemann på vei, termin april.
Takk, håper det går veien denne gangen. ❤️ det går jo som oftest bra ved positiv test, fort gjort å glemme det !

Back
Topp