Cb digital 2-3, hvor langt var du på vei?

Aco90

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Hei! Som overskriften sier lurer jeg på hvor langt var dere på vei når dere fikk 2-3 på digital? For jeg fikk det idag, men aner ikke hvor langt jeg er på vei. Nylig operert for exu så syklusen er lang, fikk første positive test 24/4, fikk da 1-2 på digital på syklusdag 62, så fikk jeg da 2-3 27/4. Ingen aning når eggløsning var, syklusen ble så lang at jeg ga opp. Noen som aner hvor langt jeg kan være på vei? :dummy1:

Vanskelig å si eksakt, men pga fin stigning i løpet av 3 dager vil jeg si i midten av uke 5. Altså ca 4+3.
Gratulerer :happy:

Hei.
Jeg var 13 dpo da jeg fikk 2-3 på digital.

Men jeg kan dessverre ikke hjelpe med hvor langt du er på vei. Uansett; gratulerer så mye:happy:

Jeg fikk det 4+2 på morgenurin og 5+1 på veldig lys kveldsurin. Tipper du er mellom 4 og 5 uker. Kanskje 4+2? Men umulig å si eksakt, varierer jo veldig når folk her inne har fått 2-3.
Uansett, gratulerer! :happy:

Var 4+2 da jeg fikk det forrige gang, denne gangen fikk jeg ikke tatt digital mellom 11-12 dpo og at jeg var 5+1 pga postgang og påske, og at jeg hadde brukt nok penger på tester så kunne ikke dra innom apotek for ENDA en. :p

Jeg fikk det 4+2 på morgenurin og 5+1 på veldig lys kveldsurin. Tipper du er mellom 4 og 5 uker. Kanskje 4+2? Men umulig å si eksakt, varierer jo veldig når folk her inne har fått 2-3.
Uansett, gratulerer! :happy:
Takk for svar :), får bare prøve å drøye tul litt og heller ta kontakt med lege med smerter.

Du er nok som de andre sier, mellom 4 og 5 uker på vei ja :) mellom 6-13 april har du nok hatt eggløsning
Fikk 2-3 på 12/13 dpo her

Last edited:
Du er nok som de andre sier, mellom 4 og 5 uker på vei ja :) mellom 6-13 april har du nok hatt eggløsning
Fikk 2-3 på 12/13 dpo her
Ja hadde sex den 6 og 13 så må være en av de 2 som var treff på da:) men er jo en uke mellom da, å det har jo litt å si. Ganske bekymra for den siste egglederen min:nailbiting:

Ja hadde sex den 6 og 13 så må være en av de 2 som var treff på da:) men er jo en uke mellom da, å det har jo litt å si. Ganske bekymra for den siste egglederen min:nailbiting:
Jeg ville gått ut i fra at det var den 13 det skjedde med tanke på testene dine , men noen har jo litt tregere stigning så kan jo være 6 også men jeg tror du har normal stigning og at det er 13 :) Skjønner du bekymrer deg for det med egglederen ja, men sjansen er liten for at det skjer med den også , går nok veldig bra

Back
Topp