CB dig test

Iris987

Betatt av forumet
Hei, jeg lurer litt på om det kan slå ut dårligere på formiddagen?

Jeg tok en test på søndag og fikk Gravid 1-2 men utfra kalkulatoren er fosteret ca 3 uker da jeg var 5 uker.

Testen ble tatt på formiddagen altså ikke på morgenurin. Kan dette være årsaken?
Begynner og tenke om jeg skal ta en ny digital på morgenurin da jeg ikke hadde mulighet for det sist.

Jeg testet på ettermiddagen og fikk 2-3, noe som er mindre enn det jeg var da jeg testet! Står vel noe i pakningsvedlegget om at den er mest nøyaktig på morgenurinen :)

Å alle produserer ikke like mye hcg! Jeg var ut fra mens termin, 5+2 da jeg tok en digital og den viste 3+..

Den slår nok mest riktig ut på morgenurin ja!
Jeg tok test på formiddagen, og fikk 2-3 når jeg var over 5 uker.
Med morgenurin noen dager senere fikk jeg 3+.
Hcg nivået stiger jo, men er nok mest hcg i morgenurinen.
Husk at det kan variere fra kvinne til kvinne også. :-)
Ta en ny test om noen dager, med morgenurin, om du trenger en bekreftelse! :-)

Ja var det jeg tenkte, jeg hadde noen billigtester liggende og da jeg tok de for et par dager siden var det 2 klare streker :) Nå er legetime også bestilt så kan de måle hcg, for gravid er jeg :D

Ja var det jeg tenkte, jeg hadde noen billigtester liggende og da jeg tok de for et par dager siden var det 2 klare streker :) Nå er legetime også bestilt så kan de måle hcg, for gravid er jeg :D

Ja, du er gravid! :-)
Spennende med legetime da!
Jeg tok en test hos legen, men de målte ikke hcg nivået. Kanskje man må be om det?

Det skal nok sies at den første CB en ikke var helt fornøyd med og få testet seg ut mitt på dagen,
for den jeg tok i dag ble det sterkt 3+ med en gang :) Så jeg er enig med det.
Legetime skal vi på neste uke også, føles litt rart liksom, gravid uten så mye symptomer..
GLEDER meg til den lille blir så sort at jeg kan kjenne magen komme og slik :D

Back
Topp