CB advanced digital

Håperpåbaby

Flørter med forumet
Hei!

Glemte å ta med EL-tester på jobb i dag, og stakk derfor innom apoteket å kjøpte clear blue digital advanced (sviindyre, men da slipper jeg å tolke resultatet selv) og tok den første i 14.30 tiden. Det kom opp en tom sirkel og jeg gikk ut i fra at jeg derfor ikke har eggløsning. Hadde SA i september, og har aldri hatt oversikt over syklusen min så har bare gått ut i fra at den er 28 dager, og at jeg har eggløsning i morgen (fordi appen min sier det..)

Men så begynte jeg å google litt, og ser at testen alltid viser en tom sirkel første gang, fordi den må fastsette basisnivået mitt først. Kan jeg da ha "ødelagt" testen ved å teste kl 14.30 i dag? Denne testen skal tas på morgenen pga. at det på ettermiddagen kan gi feil utslag på høye nivåer? Ringte apoteket men hun trodde ikke det skulle ha noe å si, da testen er såpass sensitiv, men det hørtes ikke ut som at hun var helt sikker. Noen som vet?

Tar gjerne i mot andre tips til å "kartlegge" syklusen. Jeg ble gravid på første forsøk etter jeg slutta på p-piller og har derfor ikke hatt et behov for å ha sånn oversikt, men nå er jeg ganske desperat, og med en samboer som reiser mye ønsker jeg å ha så god kontroll som mulig uten å måtte vente 4-5 mnd for å få kartlagt syklusen..
 
Back
Topp