catrine2 eller andre sykepleiere

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
hvis man har mistet autorisasjonen sin, kan man få ny???????    har leita og leita men finner den ikke i alt rotet etter flyttinga... var sikker på jeg visste hvor den var, men neida... [:(][:(]   driver å søker jobb

Ja! Ta kontakt med autorisasjonskontoret! De har deg i systemet vettu! Men det koster sikkert litt da... 500 el noe, kan jeg tenke meg!

Ta kontakt med autorisasjonskontoret, de som skriver ut... Kan hende det koster litt, husker det kosta en del når vi fikk vår autorisasjon i allefall, bare for at de skulle skrive det ut...

Kanskje ta kontakt med skolen der du gikk for å høre åssen du går frem, de skal jo vite det...

ORIGINAL: Catrine2

Ja! Ta kontakt med autorisasjonskontoret! De har deg i systemet vettu! Men det koster sikkert litt da... 500 el noe, kan jeg tenke meg!

huff så dyrt.... tror jeg leiter litt til

Ja, jeg betalte i hvert fall 700 for mitt autorisasjonspapir!
Så det holder ikke med masse studielån [8|]

Ja, det kan du. Tror det papiret kostet 600 kr for noen år siden, så sikkert litt mer nå. 

man kan faktisk IKKE få nytt... sendte mail til autorisasjonskontoret jeg.. fikk dette til svar:

Hei, Trine xxxxxxxx

Det er ikke mulig å få et nytt autorisasjonsdokument, da dette er et statlig verdidokument som kun skrives ut én gang, men vi sender deg bekreftelse i posten på at du er autorisert sykepleier. Denne kan du benytte for å dokumentere at du er autorisert.

men så den goooode nyheten, jeg fant det [:)][:)] eller samboern min fant det nederst i en eske med hans gamle skoleting. Er det mulig. Nå skal det iallefall tas godt vare på [:)]

Så utrolig bra.. Begynner å lure litt på hvor min er jeg...[8|]

Back
Topp