Cathygirl har fått prinsen sin!

Rappo

Forumet er livet
Så det på fb[:)] gratulerer så mye!

Hipp hurra, endelig er ventetiden over [:)][:)]

Gratulerer! Håper alt står bra til. [:)]

Gratulerer så masse..
håper alt gikk bra [:D]

Gratulerer med lille Sebastian!
Håper alt står bra til med dere alle 4.
Go klem til deg snuppa!

Hurra, masse masse gratulerer med den lille gutten[:D]
Håper alt er bra med alle sammen, kose dere masse[:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Gratulerer så mye igjen;) håper vi får se et bilde av prinsen[;)]

ORIGINAL: *Mina min*

Gratulerer så mye igjen;) håper vi får se et bilde av prinsen[;)]

Gratulerer så mye med prinsen [:)]

Gratulerer så mye med den lille![:D]

Oi! Gratulerer så masse! [:D]

Gratulerer så mye med en liten gutt[:D]

Tusen takk alle sammen!![:D]
Litt treig med å oppdatere meg[8D] hehe...

Her går d stortsett bra med oss alle[:)] Overgangen fra 1 til 2 barn var litt større enn jeg hadde sett for meg, men begynner å vende meg til d nå[:)] Jeg har vært syk siden jeg fødte, men går på antibiotika nå og e på bedringens vei. Har vært ekstra sliten pga d, men i går hadde jeg en tipp topp dag til tross for en stygg hoste som tar knekken på meg når hostekulene kommer.

Prins Sebastian var 3760gr, 51cm og 36 cm rundt hodet. En helt perfekt liten klump[:D]
Fødselen ble på grensen til en styrtfødsel. Tok 3 timer fra første ri til han var ute. Var bare på klinikken i 45 min før d hele var over[:)] Var en drømmefødsel. Alt gikk kjempe fint og jeg klarte å fokusere på riene og siden jeg hørte på jm så revnet jeg ingenting[;)][:D] Ble ikke et pyntesting en gang[;)][8D] hehe...

Nå koser vi oss hjemme og vi alle prøver å bli vant til den nye hverdagen.
Ann Helén e en kjempe stolt storesøster og vil gjerne kose med ham hele tiden[:)] Kan bli litt for mye av d gode innimellom, men sånn blir d med ei stolt storesøster![:)]

Har ikke fått lagt inn bilder på pc'en enda, men dere ska få se ham så fort jeg får ordnet med d![:)]

Leste fødselshistorien din inne på terminforumet ditt, hehe. Vi har hatt to ganske "like" fødsler vi faktisk. Jeg brukte 7,5 timer på første fødsel, altså fra første tegn, og med lillebror tok det 3 timer og 7 minutt og han ble født hjemme. [8D] Greit med slike fødsler da, var bare litt skummelt at det ikke var noe jordmor til stede da lillebror ble født. Men føler meg nesten snytt for fødsel nr to siden det gikk så fort. Var jo over nesten før jeg hadde fått med meg at den var i gang. [8D]

ORIGINAL: giggsy

Leste fødselshistorien din inne på terminforumet ditt, hehe. Vi har hatt to ganske "like" fødsler vi faktisk. Jeg brukte 7,5 timer på første fødsel, altså fra første tegn, og med lillebror tok det 3 timer og 7 minutt og han ble født hjemme. [8D] Greit med slike fødsler da, var bare litt skummelt at det ikke var noe jordmor til stede da lillebror ble født. Men føler meg nesten snytt for fødsel nr to siden det gikk så fort. Var jo over nesten før jeg hadde fått med meg at den var i gang. [8D]

hihi.. skjønner hva du mener, men guuu så deilig d e å bli fort ferdig også! riene e søren meg vonde!![&:] men e glad jeg har kommet meg på klinikken i tide!! hehe...

skjønner at jeg henger litt etter her!

Gratulerer så mye med den lille gutten.
klemmer fra oss i oslo

Back
Topp