Cathinka

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Hei snuppa[:)]

Hvordan går det med dere?
Går det fint med storesøster og lillebror?
Har du ikke lyst til å legge ut bilde snart?
Har bare sett nyfødt bilde av vakre Sebastian jeg som jeg fikk av Meetho[:)]
Lov å sende på mobilen også[8D]

Håper dere tar turen nordover, å at vi får se dere alle sammen[:)]

Gooooo kosemose klem fra meg og gutta

opp

Åhh! Skjønningen! [:D]
Her går d bra[:)] Koser meg masse som tobarnsmor[:D]
Med storesøster går d kjempe bra. Hun e kjempe stolt og ei herlig jente som plutselig ikke var så liten lenger! hehe...
Lillebror vet jeg neimen ikke.... han går ikke opp i vekt og vi frykter mer og mer at han har CF som søsteren[:(] Venter på svar på Cf testen som vi tok for litt over en uke siden. Kunne ta opp til 4 uker, men legen purrer på den for å få fortgang siden han ikke går opp i vekt. Vil jo få i gang behandling fort før d blir kritisk om han har CF.
I dag begynte jeg å pumpe meg og han får alle måltider på flaske for vi må ha kontroll på at han får i seg nok mat hver dag. Så her blir d en blanding mellom mm og mme på ham inntil videre.
Men ellers går d veldig bra med ham. Verdens skjønneste lille prins![;)][:D]

Bilder av ham ja... d e jeg skikkelig dårlig på å få legge ut...[&:]
Har to bilder av ham på bloggen min, men ska prøve å få lagt ut litt mer! Vil så klart få vise ham frem!! E bare jeg som e TREIG![8D]

Hadde vært kjempe kos å kommet nordover og besøkt dere![:D] Får se hva vi får til etter hvert[:)]

ORIGINAL: Cathygirl

Åhh! Skjønningen! [:D]
Her går d bra[:)] Koser meg masse som tobarnsmor[:D]
Med storesøster går d kjempe bra. Hun e kjempe stolt og ei herlig jente som plutselig ikke var så liten lenger! hehe...
Lillebror vet jeg neimen ikke.... han går ikke opp i vekt og vi frykter mer og mer at han har CF som søsteren[:(] Venter på svar på Cf testen som vi tok for litt over en uke siden. Kunne ta opp til 4 uker, men legen purrer på den for å få fortgang siden han ikke går opp i vekt. Vil jo få i gang behandling fort før d blir kritisk om han har CF.
I dag begynte jeg å pumpe meg og han får alle måltider på flaske for vi må ha kontroll på at han får i seg nok mat hver dag. Så her blir d en blanding mellom mm og mme på ham inntil videre.
Men ellers går d veldig bra med ham. Verdens skjønneste lille prins![;)][:D]

Bilder av ham ja... d e jeg skikkelig dårlig på å få legge ut...[&:]
Har to bilder av ham på bloggen min, men ska prøve å få lagt ut litt mer! Vil så klart få vise ham frem!! E bare jeg som e TREIG![8D]

Hadde vært kjempe kos å kommet nordover og besøkt dere![:D] Får se hva vi får til etter hvert[:)]

Der var du jo[:)]
Så herlig å høre at Anne Helen har det fint å er blitt stor jente!
Men ikke så morro å høre at Sebastian ikke legger på seg[:(] Håper de finner ut av hva det er som feiler han.
Å om det er cf så vet jeg at d å E klarer det helt fint, så flinke å sterke dere er, men jeg krysser selvfølgelig alt jeg har for at dere skal slippe det med Sebastian[:)]
Gleeeder meg til bilder av prinsen og prinsessa[:)][:)][:)]

Åsså haåper vi at dere komme rnordover, vi har goooo plass til dere nå som vi snart flytter inn i nyhuset!
Stor kosemoseoverdose klem til deg snuppa[:)]

For noen nyyydelige skjønne unger du har Cathinka

I morgen kommer dommen om han legger på seg eller ikke. E d fremdeles lite vektoppgang etter å ha gitt ham alle måltid på flaske så kan ikke jeg skjønne annet enn at han har cf! Men kun cf testen kan si d sikkert da!

Får skikkelig lyst til å komme til dere når vi føler oss sååå velkommen!![:D] Og e jo kjempe nyskjerrig på huset deres da[;)]

Naaawwww.... du e no skjønn! du har helt nydelige barn du også!! To herlige og tøffe gutter[;)][:D]

Stor kosemoseoverdose til deg også!![:D]

Back
Topp