cassy sin mamma`s dag bok

cassie og leanna mam

Gift med forumet
i dag er jeg 8+4 og er fortsat like trøtt som jeg altid har vært..kankje mere trøtt denne uka en forje uke..forje uke følte e at overskude mit komm til bake men det gjorde det tydlig vis ikke..huse ser ut som en slag mark,jegh ar di humørsvigningene og tar me fort nær av ting..blææ..
jeg har mye stikninger i siden og under magen kjenner at det jobber inni der..er ikke spå mye kvalm lenger men blir fort svimel å er plaga me hodde verk..føler jeg ikke fungere som mamma for ho lille prinsessa mi..å har en mann som er sær å egen for tiden...skule nesten tor han å var gravid..klager gjør han au men rydde å det kan han vist ikke...han e jo proff vasker så burde ikke være noe problem for han og ta et takk her..men han er lært opp til av sin mor at kvnnfolka skal gjøre husarbeide..får besøk av min søster i dag så tenkte ho skule ha cassie mens e kanskje får ryda lit..fåt åntli gravid mage nå og går lit me mamma klær å lit med tunikar å såne ting..skal kanskje i fam selskap te søndag men har ikke mye lyst..vist mi skal så blir e ikke legne føler me ikke veldig sosial for tiden

ikke skrivd på noen dager nå..men formen går opp å ned..er fortsat lit sliten og blir fort trøtt..for eks etter en tur på butiken må e gå å lege me..veldig kort lunte:-P og det merker di runt meg.å spesilet nå som mine to søstre,fetter er på besøk.....å med en mann som opfører seg som han er fjortis og ikke 30.-han blir helt blææ når mi har besøk..men e nok hormoner og som gjør at jeg er ekstra amper..og ikke tåler den humoren hans for tiden...toffe seg lit oxo vet u...hehe.

lit red e har begynt me lit tidli bekenløsning eller noe..håpper det ikke er det,,uff..vil ikke ha det denen ganga..prøver å spise sunt for ungne sin skyld og foraat jeg kankjse kan forhindre å få svangerskaps diabetis...det er mye diabetis i familien...er litt red for å få svangerskaps diabetis i gjen..for e vil ikke lige på sykehus har helt panik og jeg vil ikke at min mann skal ha prinsessa hele tiden men e e der for da e e red for at mora hans kommer til å smiske og overtale han til at ho kan kome opp å ho e dne siste som skal være alene me prinssesa..sviger far og ste mora hans vet jeg stiler opp å vet at di komer til å ha ho..men alika vle e liker ikke sykehus..
fra 1 august skal e begyne å trne lit i gjen forsiktig og se om det kan gi me noe overskud..
fått ornda ferdig sta å kjøkene i dag så er fornøyd me det..

da er e 11 uker i dag deilig følelse må e si[:D] men fyti kata å e hr lakt på me og ser veldg veldig gravid ut.magen gåt lit ned men ser fortsat veldig gravid ut[8D] håpper e bare vokser mye nå å så stopper det opp noen månder..formen er bedre nå men trøtt enda og blir fort sliten men ikke så trøtt som for noen uker siden..kvalmen har kommi lit til bake og jeg føler me gnud nesten hele tiden å føler e ruler...
hjalp at mormor var å vaksa huse for me å tok et åntli gjein over huse her om dagen mye letere å holde rydi nå.å syns ho e sprek ho e 70 år å jobber enda å nå har ho ferie så nå vile ho opp å hjelpe me[:)]

mye stikniger i magen å skjener det jobber der nede og streker å tøyer..var hos jm her om dagne men det var ikke noe spendends tok bare vekta å blod trykke..og prøvde å lyte etter hjerte lyden men ho kunne ikke finne den men ho sa det var tidli og at ho egentli ikke pleide å lete etter hjerte så tidli:)
skal på tidli ul i agust siden skal se om det er 1 eller 2 der inne..hehe

da er jeg i uke 13[:D] syns det har gåt så fort..kvalmen har avtat..å litt trøt het men fortsat trøt het og blir fort tapa for krefter..får helr ikke gjort noe,,merker at det er 3 månder siden jeg sluta me ritalin..surete å hodde fungerer ikke som det skal å ikke får e system i noe[&:] vr ikke sån når jeg gjik me ho lille da var jeg full av energi og fikk gjort masse..nå er det bare meg å ho lille hjemme men fortsat rot her...blæ......blir gal,,
i dag har jheg hatt unge fir hele dagen og skal ha fir helt til i mora men fortsat ikke gjort noe liksom....blir vare sur å grinete..
å nå er mannen vek å jeg trenger klem
skal på ul te mandag da får jeg se om e får tvilinger eller ikke:)blir gøy..å håper å føler alt e bra..men skal bli godt å se den bevege seg..kjener noe som ligner på spark..men tenker det e tidli
e mye smerter i kosr rygen og sete vist jeg siter mye og samme i beina

Back
Topp