caspersen foto *barnehage-leveringstid*

• Trådstarter Trådstarter ¤Sunshine¤
  • Opprettet Opprettet
¤

¤Sunshine¤

Guest
noen som har erfaringer med caspersen og hvor lang tid de bruker på å levere barnehagebilder?

er over 20 dager siden de tok bildene i barnehagen til barna..  og mor er utolmodig  ;)

Her tok de bilder 30.august, og de kom i oktober en gang, innen den 10. (men husker ikke eksakt dato). Så over en mnd ihvertfall.

Edit: Jeg har visst elendig hukommelse. La de ut på facebook 26.september, så de kom enten den dagen eller dagen før :p

tok 3-4 uker.. :) vi fikk våre denne uka :) forresten kjempe fornøyd med bildene :)

Fra de kommer inn til produksjon fra fotografen så skal det normalt sett ta ca 14 dager.
Men, ting kan skj... Feilproduksjon o.l....
Hilsen ei med "inside-information" ;o)

så det kan lett ta en mnds tid ja..    da får jeg belage meg på 1-2 uker mer da. 

er jo julegaver, som skal sendes avgårde, og kanskje etterbestilles, så håper de kommer i tide.  bra dere er fornøyd med resultatet da   =D

Kjenner ikke Caspersen, men våre tok 2 mnd. Mener å huske de kom raskere i fjor, så det varierer tydeligvis veldig fra fotograf til fotograf.

Våres tok den 20sept, og bildene kom rundt 10, så ikke så lang tid da :) Har etterbestil også, da tok det bare 3 dager så var bildene her :)

Caspersen her også. Vi tok i midten av begynnelsen av september og fikk de denne uken. Fikk masse bilder. Tre hovedbilder som alla var i ulike str. Blir nok til å sende mye tilbake.

lønnebladet skrev:
Caspersen her også. Vi tok i midten av begynnelsen av september og fikk de denne uken. Fikk masse bilder. Tre hovedbilder som alla var i ulike str. Blir nok til å sende mye tilbake.

måtte du betale returporto selv?

Hei!

Ser dere skriver litt rundt barnehage foto her:)

Jeg jobber i et firma som driver med barnehage foto. Vi har nå fått en løsning hvor foreldrene kan logge seg inn på nett og velge både bilde og hva de ønsker å printe. Men så er det mange som syns det er litt stress, de har det travelt osv. Derfor tenkte vi at vi skulle lage noen ferdige pakker de kunne velge. Hva syns dere som foreldre en slik pakke bør inneholde? Hvor mange bilder og hvilke størrelser? Er kalender kult å ha med? Disse størrelsene er mulig å ha: 20x25, 13x18, 9x13, passfoto/lommebokbilde.

Takknemlig for alle svar :)

Back
Topp