Caseoppgave???

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Hvordan skriver man en case oppgave ??? Sitter og skal skrive og vet ikke helt hvordan begynne 1377802805036.jpg

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

Har dere ikke fått noen kriterier eller oppsett for teksten? Jeg kan da tenke meg at du skal greie ut om hvordan du da ville stelt den avdøde og håndtert situasjonen slik den er beskrevet, og drøfte ulike muligheter i henhold til aktuell teori. Vanlig oppsett blir vel en eller annen form for innledning, kanskje du beskriver teorien eller går rett på drøftinga og utgreiing av hvordan du ut fra teori kunne løst oppgaven (gjerne flere perspektiver om det finnes?), og en avsluttende oppsummering med en evt. konklusjon.

Ingen fasit her da, men hvis dere ikke har noen kriterier er det en måte å gjøre det på.

Lenge siden.. Meen du redegjør vel kort for hva som feilte pasienten og hvilken familiehistorikk hun har. Og så utdyper du hva du ville ha gjort i situasjonen. Med tanke på hva du ville gjort i hvilken rekkefølge og hvorfor du ville gjort det. Og så er det sikkert lurt å ha med noe om etikk og død, kanskje? :) Men altså lenge siden jeg har gjort noe sånt ..:p

Man skal ha iallfall normer å følge når man skal skrive en case. Og så skal man få litt veiledningshjelp av en lærer. Men du burde slå opp i boka og se hva det står om stell av døde og hva det vil si å være primærkontakt og ta det derfra ;)

Går ikke på skole. Driver og leser på egenhånd. Så tenkte å sette mg og skrive case oppgaver

:-)

Back
Topp