Carvings?

Jeg har dilla på knekkebrød med baconpostei! Og nå har jeg begynt å digge melk. (Jeg drikker egentlig sjeldent melk)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her går det i saltkjeks med kremost! (kunne levd på det) og bacon! Våknet ei natt av at jeg drømte om bacon:eek: Har hørt at salt/surt = gutt og søtt = jente!:rolleyes:
Jeg har cravings både på søtt og salt :p hahahaha

Her går det i saltkjeks med kremost! (kunne levd på det) og bacon! Våknet ei natt av at jeg drømte om bacon:eek: Har hørt at salt/surt = gutt og søtt = jente!:rolleyes:
Spennende å se om det er sant. Er helt hekta på bacon det er jo salt. Husker ikke hva jeg likte beste sist. Men bli spennende å se om min bacon vane er pågrunn av gutt.

Appelsin. .. kan spise enorme mengder.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha drømme om bacon! :D Herlig!

Jeg har mest cravings på salte ting :)

Akkurat NÅ!! Potetgull og dip!!!! *løpe for å fikse*

Idag...ingen spesielle MÅ HA....bortsett fra at tanken på kake gjorde meg kvalm. Var hos broren til sambo og serverte kake...og det vil jeg ALLTID ha....sier aldri nei til søtsaker...bortsett fra nå tydeligvis haha,

Tacolefse, kald vell å merke.. Kan spise det heele dagen å det er vist sinnsykt godt :p

Back
Topp