Nøste77 Gift med forumet 24 Feb 2007 #1 Er det noen som har kit'et fra "Cars" som har ei skisse/forslag på hvordan den kan brukes uten at det blir rot? innes det kit med "Hello Kitty"?
Er det noen som har kit'et fra "Cars" som har ei skisse/forslag på hvordan den kan brukes uten at det blir rot? innes det kit med "Hello Kitty"?
J Jorid81 Forelsket i forumet 24 Feb 2007 #3 ORIGINAL: Nøste77 Denne: Hvor har du funnet denne kule digiscrapp pakka?
J Jorid81 Forelsket i forumet 24 Feb 2007 #5 Æsj...jeg har ikke programmet for å "pakke opp" kittene......
L lindaen Guest 24 Feb 2007 #6 Hmm.. Det der er ulovlig! Det er jo copyright på cars.. Den som har laget kittet har ikke lov å tjene penger på det!
Hmm.. Det der er ulovlig! Det er jo copyright på cars.. Den som har laget kittet har ikke lov å tjene penger på det!
Nøste77 Gift med forumet 25 Feb 2007 #10 Jeg bruker Picture It! 7.0. Her dobbelklikker jeg og så trykker på pakk ut bare.
J Jorid81 Forelsket i forumet 25 Feb 2007 #11 Har du Stuffit Expander? Det er det programmet jeg brukte for å pakke opp Zip fila....