cars 2

*yummymummy*

Gift med forumet
er det en film for barn på 2 år? hun elsker den første filmen. Vurderer kino i morgen. At vi sitter litt på siden, eller fremme, så hun kan leke uten å forstyrre alle andre.

Vi hadde egentlig tenkt å dra med begge barna og se Cars 2, de er 3 og 6 år, men etter og ha sett traileren til filmen, fant jeg ut at det ikke var noe for henne. Pappan var og så den med seksåringen, og han sa at den var for avansert for henne, hun hadde ikke greid å følge med på handlingen. Dessuten var det mye skyting og biljakt og slikt, og det er ikke noe som snuppa vår intereserer seg for...

Men vi kommer til og kjøpe filmen, og da skal hun få se den, er litt enklere å se den hjemme, så kan hun bare gå på rommet og leke hvis det blir kjedelig for henne. emoticon

Det er 7 års grense på Cars 2.
Det vil si barn ned til om med 4 år får se den i følge av voksen.
Når vi så den, var det noen barn jeg tror var 2-åringer i salen, og de stor koste seg, men dere risikerer å bli stoppet

Gutten vår på 4 år så den på kino...fikk inntrykk av at den var litt voldsom for han..Veldig mye "action" og høy lyd. Ville ikke ha tatt en 2 åring med på den filmen nei..men barn er jo forskjellige.

Jeg ville sagt nei, min på straks 3 som også elsker den første klarte ikke helt å følge med på handlingen.. Vi var egentlig på vei til å gå midt i filmen, men så satt jeg han på fanget mitt å forklarte hele tiden hva de gjorde og hva de skulle.

Men det var flere andre som gikk med de minste barna, og det var mange urolige barn i salen.

jeg vil si nei
vi var der med jenta på 4.5 og gutten på 6år, og det ble vel mye handling i forhold til at de klarte å følge med.Gutten her ble også skuffet for han følte de ikke handlet om lyne, at det var kun om taue Bill
Gubben sa da vi gikk til bilen " filmen kunne hetti Taue Bill på nye eventry

Vi hadde med en snart 7 åring å kikket på den filmen, han klarte ikke å henge med på handlingen i filmen.

absolutt ikke... for det første er det 7 års aldersgrense (ned til 4 med foreldre), og det er for mye handling, for mye skyting og for lite "gøy" til at en 2åring skal ha noe som helst utbytte av det...

3 åringen så den med onkelen sin, og han satt og fulgt med hele filmen. Var også hans første kino tur. Men er jo veldig forskjell på barna da..

Back
Topp