Carrie's dagbok

*Carrie*

Forelsket i forumet
Etter å ha vært prøvere i snart 10 måneder føler jeg nå behov for å få ned tankene mine et sted. Var litt aktiv her inne den første tiden etter at vi ble prøvere, men dabbet litt av med å svare på innlegg. Er imidlertid her inne og leser nesten hver eneste dag. Blir nok greit å ha et sted hvor jeg kan samle tankene mine rundt denne prosessen.

Da vi ble prøvere var vi begge innstilt på at dette kunne ta tid, og vi hadde det vel heller ikke travelt. Etterhvert som tiden har gått synes jeg nå det har tatt nok tid, og jeg synes vi snart kan få det til. Vet at det er mange som har vært prøvere mye lengre enn oss, og unner selvfølgelig alle å få det til så fort som mulig. Det er ingen god følelse å ha så lyst på noe en ikke får til.

Jeg har veldig lyst på en stor familie. Jeg er veldig glad i både min egen og sambos familie og trives godt med å ha dem så nærme oss. Vil veldig gjerne oppleve å gi sambo barn, og at vi skal bli gamle sammen og få besøk av barnebarna våre.

Selv om det innimellom føles som dagene mellom sniker seg sakte avgårde, synes jeg månedene går fort. Nå er det to dager til IKM, og jeg er litt spent. Har hatt større forhåpninger denne måneden, men fikk en negativ test i dag så da dalte forhåpningene litt. Uansett så har legen min sendt henvisning til GU for en stund siden, så jeg håper jeg får det snart, slik at jeg kan få sjekket om det er noe galt. Har ikke prøvd i 12 måneder ennå, men har likevel fått henvisning. Er veldig glad for det, og håper det gjør at vi får hjelp hvis det viser seg at vi trenger det.

Denne dagbokstarten fikk en litt negativ tone, men jeg er egentlig ikke negativ. Jeg er sikker på at vi skal klare å bli foreldre, vi må bare ta tiden til hjelp :-)

Fant ut at jeg bør kanskje skrive litt om meg selv og sambo. Jeg er 26 år, samo er 29. Ingen av oss har barn fra før. Vi bor på landet, og trives godt der sammen med dyrene våre. Vil vel egentlig ikke si så mye om oss selv, ettersom jeg gjerne vil forbli anonym her inne.

masse masse lykke til[:D]

håper du får svar fort å finner ut hva som eventuelt på gjøres. Er i det samme probl. selv. Har ikke hatt mens mai07 så fikk sjekket for en liten stund siden å fikk vite jeg har pco. derfor heller ikke blitt gravid, men nå har jeg fått en runde med noen tabletter som skal hjelpe meg igang, så bare TR kan komme tilbake så får vi startet ordentlig.

Lykke til igjen å håper du får positiv respons[;)]

Masse lykke til....Vi har vært prøvere like lenge og du skal se det blir vår tur også....

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger
Jeg er nå 13 dpo, og tempen sank dessverre litt i dag. Den har imidlertid ikke sunket så mye at alt håp er ute. Om mensen uteblir og tempen holder seg noenlunde høy tror jeg det må bli testing i morgen om jeg får testene jeg har bestilt i posten.
Har vel kanskje ikke sagt noe om at jeg temper, men det har jeg da altså gjort de fleste månedene vi har prøvd. Har hatt mye utbytte av det for ser ihvertfall at jeg har EL, selv om mensen ikke alltid er like regelmessig. Etter at jeg sluttet med nuvaring har syklusene variert fra 27-37 dager, men tempene tyder ihvertfall på at jeg har hatt EL hver syklus og det er jo bra.
Anbefaler virkelig å tempe for dere som er usikre på om dere har EL.

I dag steg tempen litt igjen, men har ikke testet for har ikke fått testene i posten. Dessuten er jeg så redd for en negativ test, så jeg tror jeg drøyer noen dager og ser om mensen kommer.
Har forresten fått innkalling til gyn, og skal inn allerede på mandag så det er bra. Gruer meg litt, men samtidig blir det greit å få en ordentlig undersøkelse.

Ble ikke noe behov for testene, for i natt kom mensen. Så utrolig kjedelig, kjenner at jeg er litt langt nede i dag...

Huff, jeg vet hvordan det der er!! Lykke til i neste pp!

Back
Topp