Carrie_81

twinanne

Forumet er livet
Jeg bare lurer på om du overlever rugetiden og ventetiden på testing, hvodan går det med deg, har du noen reaksjoner på Crinone kremen, det er den du bruker eller?

Lykke til, rug så godt du kan, og spis masse fersk annansa det skal være bar for fetsingen, krysser fingrene alt jeg kan for deg. OG varme fotbad frem til dag 7 etter uttak er også greit for å forbedre livmoren og hjelper til med festingen, da snakker jeg om blodgjennomstrømningen til livmoren, veldig viktig for at en liten huleboer vil flytte inn i hulen din[8D]

Var det noe mer du ville vite? he he....eller holder dette?

Så artig med en egen tråd [:D]

Det går bra med rugingen, bortsett fra min lille bekymringstråd jeg skrev her inne... Har spist ananas, tok faktisk også fotbad den kvelden vi kom hjem etter innsetting, men visste ikke at det kunne ha positiv innvirkning. Nå skal jeg jammen meg gjenta det.

Tusen takk for gode råd Twinanne [:D]

Det går forresten bra med crinonen foreløpig, men det var ikke før etter å ha brukt den en stund at jeg merket plagene sist. Var litt lys rosa crinone som kom ut i går, det var det ikke sist. Er det noe som betyr noe?

Tiden fram til testing går sakte, men har heldigvis en del å gjøre, så da går nok dagene. Var på besøk hos ei høygravid venninne i går, og vi så på alt babytøyet og slikt hun hadde gjort klart. Håper så veldig på at det blir vår tur snart nå [:)]

Godt å lese at det går bra med deg og ruginga.  [:)]

Krysser alt som krysses kan for en positiv test.

Litt rosa crinone rester er helt greit det er bare litt irriterte slimhinner inne i der, men det er langt fra livmoren din så det gjør ikke noe, men kan nok være litt sårt dersom det fortsetter[8D]
Jeg adde det med første IVF, men den siste runden så gikk det bedre, men etter endel uker, jeg fortdsatte med den så kom det bitte litte gran rosa da, og merket at det var godt å kunne slutte når jeg var 9 uker tror jeg det var.

Back
Topp