CARPUS

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Du skriver at den beste sjokoladekaken du har smakt, er når du blander toro sin langpnanne sjokokake med toro brownies og at denne kaken med smørkrem på er himmelsk ![:)]
Hvordan type smørkrem bruker du?
Sjokosmørkrem eller bare lys smørkrem? (smør og melis)

mmmm... høres godt ut... Oppskrift??

(jepp, jeg er BAKEAMØBE - får ikke til noenting lenger... Så må ha alt inn med teskje!! Evt måleskje [8D][:D])

ORIGINAL: Meieriet

(jepp, jeg er BAKEAMØBE - får ikke til noenting lenger... Så må ha alt inn med teskje!! Evt måleskje [8D][:D])

Forsto det som at man rører de to pakkene sammen[:)]
Men den smørkremen er jeg usikker på[8D]

ORIGINAL: *BV addict*

bare blander som det står på pakkene, så blander de sammen til slutt?

Men hva med steking? Temperatur? Lengde? Hvor skal den stå i ovna? Hvordan skal kaka bli??? Vanlig sjokoladekakekonsistens eller browniekonsistens eller en blanding??

ORIGINAL: *BV addict*

bare blander som det står på pakkene, så blander de sammen til slutt?

Men hva med steking? Temperatur? Lengde? Hvor skal den stå i ovna? Hvordan skal kaka bli??? Vanlig sjokoladekakekonsistens eller browniekonsistens eller en blanding??

Carpus må svare her !![:D]
Om hun ikke har svart til jeg skal lage den i morgen, kommer jeg bare til å blande dem sammen hver for seg, så sammen til slutt og steke det på en mellomting av det som står på de to pakkene[8D]

Hei!
Har ikke sett denne før nå jeg! [8D]

Men jeg lager posene hver for seg ja, og blander dem sammen til slutt. Steker den på en mellomting av det som står, og da blir det en flott og luftig sjokoladekake. Ligner ikke på brownies i det hele tatt.

Smørkremen min består av melis, bakekakao, myk margarin og bittelitt kaffe.[:)]

Back
Topp