Carpal tunnel syndrom

Martes

Elsker forumet
Noen som har hatt carpal tunnel syndrom og måtte operere etter endt svangerskap?
Det er 8 uker siden jeg fødte og det er fortsatt ikke forsvunnet. Har fått time på nevro...

Hadde det under sv skapet og leeenge etterpå. Men det ga seg til slutt da. Pyton[:'(]

Ja det hadde jeg, men det forsvant med en gang ungen var ute og vannet i kroppen hadde trekt seg tilbake.
Han jeg tok modningsakupunktur hos sa at om det ikke ga seg med den carpalen etter fødsel, så "måtte" vi prøve akupunktur før jeg la meg under kniven. (altså, han anbefalte meg å prøve det først)

Kanskje prøve det for å kanskje slippe operasjon?

hva er det for noe[&:]?

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: lykkeligmamman

Man får denne "sykdommen" i hånda. Skikkelig ekkelt.
Man mister mye av føligheten i 3,5 fingre. Tommel, pekefinger, langefinger og halve ringfingern. Nærvene til disse fingrene kommer i klem i håndleddet. (I mitt tilfelle pga mye vann i kroppen) Det føles som at de fingrene sovner hele tiden. Jeg kunne ikke spise ferdig en brødskive engang før disse 3/4 fingrene begynte å prikke og sovne. Inmari irriterende.
http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2418

ORIGINAL: Skorpio82

Ja det hadde jeg, men det forsvant med en gang ungen var ute og vannet i kroppen hadde trekt seg tilbake.
Han jeg tok modningsakupunktur hos sa at om det ikke ga seg med den carpalen etter fødsel, så "måtte" vi prøve akupunktur før jeg la meg under kniven. (altså, han anbefalte meg å prøve det først)

Kanskje prøve det for å kanskje slippe operasjon?

Jeg tok modningsakupunktur hos 2 forskjellige i flere uker før fødsel men ble satt igang 11 dager på overtid med null modning, så tror ikke akupunktur fungerer på meg [8D]

Det ga seg etter ca 2 mnd, beste er vist om du ikke opperere, prøv akupunktur.. Jeg hadde det helt jævelig, når jeg skulle stryke babyen min på skinnet så føltes det ut som kaktus + at jeg tørte ikke bære han.. Huff syns virkelig synd på deg.. er 17 mnd siden nå men jeg er litt "død" i fingrene ennå, men har ikke vondt..

Back
Topp